اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اعلام کرد

صرف هزینه‌های گزاف سدی در برابر ازدواج

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: صرف هزینه‌های گزاف و سنگین در امر ازدواج سدی در برابر این امر مهم در جامعه است.

صرف هزینه‌های گزاف سدی در برابر ازدواج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در سومین همایش تجلیل از فعالان و خیرین ازدواج استان اردبیل با تقدیر از مساعدت‌ها و فعالیت‌های خیرین ازدواج استان اردبیل برای شرکت در این اقدام خدا‌پسندانه اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تسهیلاتی را فراهم کنند تا زمینه ازدواج آسان در جامعه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر اشاعه توقعات بیجا در امر برگزاری مراسم‌های عروسی در جامعه سبب شده کسی جرات نداشته باشد به امر ازدواج اقدام کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی امر ازدواج آموزش و پرورش است و بهترین زمان برای این امر کودکی است تا به صورت عمیق اخلاق و رفتار صحیح در این زمینه نهادینه شود.

پازاج در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خیرین امر ازدواج خود الگویی هستند برای تسری این امر در جامعه که با تلاش‌ها و فعالیت‌های مستمر خود می‌توانند این امر را بیش از پیش در جامعه گسترش دهند.

این مسئول تصریح کرد: بهره‌مندی از هنرمندان و ورزشکاران به عنوان الگویی برای نهادینه کردن و فرهنگ‌سازی امر ازدواج آسان و پایدار از جمله موارد قابل توجه در این زمینه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه صرف هزینه‌های گزاف و سنگین در امر ازدواج سدی در برابر این امر مهم در جامعه است، ابراز داشت: الگوگیری از ائمه اطهار و آموزه‌های اسلامی نیز بهترین و عملی‌ترین راه برای توسعه و تعمیق فرهنگ ازدواج آسان در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش از اسلام ندایی خیر حوزه جهیزیه، حسن اسماعیلی سردفتر ازدواج، لیلا جاهد استاد دانشگاه و فعال ازدواج، حسن تیزچنگ به عنوان فعال در امر ازدواج در استان اردبیل تجلیل شد.

همچنین شهرام جعفرزاده مشاور فعال در امر ازدواج جوانان، توحید مهدوی به عنوان خبرنگار فعال در امر ازدواج، محمد عارفی‌نژاد خیر در امر ترویج ازدواج در بین جوانان، فاطمه محمد‌زاده فعال در همسرگزینی جوانان، پری ذوالفقاری خیر در حوزه تهیه جهیزیه برای جوانان، الهام نجفی‌پور فعال در همسر‌گزینی جوانان نیز تجلیل شدند.

پخش کلیپ، اجرای نمایش و تجلیل از زوج‌های کارگر، زوج ورزشکار، ایثارگر و زوج دارای توانمندی‌های خاص از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سومین همایش تجلیل از فعالان و خیرین ازدواج استان اردبیل بود.

انتهای پیام/62002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول