اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر:

فراهم کردن ازدواج آسان وظیفه والدین است

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: فراهم کردن ازدواج آسان برای جوانان و مزدوجین وظیفه جوانان و والدین است.

فراهم کردن ازدواج آسان وظیفه والدین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، بالا بودن آمار طلاق در جامعه را نگران کننده دانست و گفت: مزدوجین سعی کنند افرادی که شایسته و درخور زندگی هستند را انتخاب کنند تا در زندگی دچار بحران نشوند.

وی بر توجه به ازدواج آسان جوانان تاکید کرد و گفت: امروز که متاسفانه آمار طلاق در جامعه بسیار بالا رفته است نشان از بی توجهی خانواده‌ها نسبت به انتخاب شایسته و ایجاد هزینه‌های زیاد در ازدواج آنان است که باید والدین با همکاری جوانان در این راستا قدری بیشتر تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر به ارتباطات خارجی مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: مسئولان بدانند که سران آمریکا تابعه صهیونیست بین الملل هستند و ریاست جمهور آمریکا اساسا خود را مدیون رژیم صهیونیستی می‌داند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: این تلاشگران صادق با تمام توان شبانه‌روز در خدمت مردم هستند تا امنیت لازم را در جامعه برقرار کنند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروی انتظامی پرتلاش و دانش بنیان است گفت: آنان برای ایجاد امنیت در همه عرصه‌های داخلی و مرزی تلاش می‌کنند به‌گونه‌ای که تاکنون حماسه‌های زیادی آفریده‌اند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی پست و دامپزشکی بر توجه به دانش روز و پیشرفت تکنولوژی در عرصه فعالیت و حوزه کاری خود تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول