اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های همدان خبر داد

آمادگی نهاد کتابخانه‌های همدان برای حمایت از ناشران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: نهاد کتابخانه‌های همدان آمادگی حمایت از ناشران را دارد.

آمادگی نهاد کتابخانه‌های همدان برای حمایت از ناشران

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از طرح حمایت از ناشرین و مؤلفان خبر داد و اظهار داشت: طرحی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی برنامه‌ریزی شده که بر اساس آن، این مجموعه اعلام آمادگی برای خرید کتاب‌های چاپی ناشران را کرده است.

وی در خصوص قوانین این طرح گفت: اگر ناشری هم کتاب کودک منتشر می‌کند و هم کتاب بزرگسال، باید کتاب‌ها را در قالب دو فایل مجزا مشخص کند و از عدم اختلاط عناوین مطمئن شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان افزود: نهاد کتابخانه‌ها 20 جلد از کتاب‌های ناشران در ارتباط با کودک و هشت جلد نیز مربوط به کتاب‌های غیر کودک را خریداری می‌کند.

وی با بیان اینکه کتب علمی باید در پنج سال اخیر چاپ شده باشد، گفت: کتب کمک‌آموزشی نیز باید مربوط به چاپ سال‌های 91 و 92 باشد، در غیر این صورت خریداری نمی‌شود.

استعدادی در بخش دیگری از سخنانش از استخدام 23 نفر در نهاد کتابخانه‌های استان طی امسال خبر داد و ابراز کرد: در حال حاضر 70 درصد از پرسنل کتابخانه‌های استان خانم هستند.

وی درباره آزمون استخدامی جدید سخن گفت و بیان داشت: اسفند ماه سال قبل از طریق سازمان سنجش آزمون استخدامی برای این منظور برگزار شد و در خرداد ماه امسال از 100 نفر شرکت‌کنندگان مصاحبه اعتقادی، روانشناسی و علمی به عمل آمد که از این تعداد 23 نفر پذیرفته شدند و شروع به کار کرده‌اند.

انتهای پیام/89029/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول