اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفت همچنان ناکام ماند

روز سیاه قاسمپور در برابر سیاه جامگان

با اتفاقات بازی اخیر نفت روز سیاه قاسمپور در برابر سیاه‌جامگان رقم خورد.

روز سیاه قاسمپور در برابر سیاه جامگان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، گویی روزهای سیاه فوتبال آبادان و نفت این شهر با آن همه هوادار پرشور را پایانی متصور نیست.

روزهای سیاهی که لیگ برتر فصل قبل نقطه آغاز آن بود و با وجود سقوط طلایی‌پوشان به دسته اول همچنان گریبان این تیم را گرفته است.

تیمی که با سروصدای زیاد برای فصل جدید بسته شد و همه از آن به عنوان مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر یاد می‌کردند حالا با گذشت تنها چهار هفته صدای اعتراض تماشاگرانش بلند شده است.

نفتی‌ها که آغازی فراتر از ناامیدکننده را در فصل جاری لیگ دسته اول از خود نشان دادند در پایان هفته چهارم هنوز موفق به کسب یک برد نیز نشده‌اند تا تیمی که از آن به عنوان مدعی صعود یاد می‌شد حالا در حسرت دیدن رنگ یک پیروزی همچنان انتظار بکشد.

اوج نمایش ضعیف طلایی‌پوشان در روز بازی با سیاه جامگان در هفته چهارم بود بازی‌ که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار و حدود 2 هزار هوادار نفتی برای دیدن نخستین برد تیم خود در این فصل به ورزشگاه تختی آمده بودند.

طلایی‌پوشان آبادان بر خلاف نام پرطمطراق خود با ارائه یک نمایش ضعیف حتی در خلق موقعیت گل نیز ناکام بودند.

بدتر از نتیجه به‌دست آمده برای هواداران نفت آبادان، بازی برخی بازیکنان این تیم بود که با اشتباهات بچه‌گانه نشان دادند که نه در سطح لیگ دسته اول بلکه از لیگ‌های آماتور نیز پائین‌تر هستند.

نکته‌ای که سرمربی سیاه‌جامگان نیز در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار به آن اشاره کرد و گفت انتظار بازی بهتری از نفت را داشت.

این وضعیت موجب شد که صدای اعتراض تماشاگران آبادانی خیلی زود برخواسته شود و آبادانی‌ها به عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم معترض شدند.

اعتراضاتی که در پایان بازی شدیدتر نیز شد و برخی تماشاگران خواستار برکناری ابراهیم‌ قاسمپور از سرمربی‌گری این تیم شدند تا بدین ترتیب روز سیاه ابوی فوتبال آبادان در برابر سیاه‌جامگان رقم خورد.

هرچند باید به این نکته اشاره کرد که نفتی‌ها هنوز در آغاز راه پر فراز و نشیب و نفس‌گیر لیگ دسته اول قرار دارند و هنوز زمان زیادی تا پایان این فصل باقی مانده و تماشاگران این تیم باید سعه صدر بیشتری نسبت به تیم خود داشته باشند اما نمایش ضعیف دیروز نفتی‌ها و بازی آماتورگونه برخی بازیکنان این تیم بسیاری از امیدها را برای دوستداران طلایی‌پوشان کم‌رنگ‌تر کرد.

به هر حال باید دید ابراهیم قاسمپور برای رهایی تیمش از وضعیت کنونی که در آغاز راه گریبانش را گرفته چه تدابیری را خواهد اندیشید تا سکوهای ملتهب این روزهای تختی آبادان را بار دیگر با خود همراه کند.

============

یادداشت از: امید زباری

============

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول