اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال

نخستین برد نفت مسجدسلیمان/ شکست نفت آبادان/ تداوم تساوی‌های استقلال اهواز

در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال نفت مسجد سلیمان به نخستین برد خود دست یافت نفت آبادان شکست خورد و استقلال اهواز نیز به تساوی رسید.

نخستین برد نفت مسجدسلیمان/ شکست نفت آبادان/ تداوم تساوی‌های استقلال اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری 11 دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

در بازی‌های این هفته تیم‌های صدرنشین نساجی مازنداران و الوند همدان در گروه اول در برابر حریفان خود به برتری رسیدند و تیم‌های صدرنشین گروه دوم نیز در برابر یکدیگر به تساوی رسیدند.

اما در این هفته از مسابقات تیم‌های خوزستانی بالاخره رنگ پیروزی را دیدند و پس از دو هفته ناکامی در کسب نتیجه در هفته سوم به یک برد و یک مساوی دست یافتند و متحمل یک شکست نیز شدند.

* نخستین برد نفت مسجدسلیمان در تهران

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول و در بازی که از گروه سوم مسابقات برگزار شد تیم نفت مسجد سلیمان در پیکان‌شهر در برابر تیم پیکان قرار گرفت.

شاگردان داریوش یزدی در حالی قدم به این دیدار می‌گذاشتند که از دو بازی قبلی خود در دو هفته آغازین رقابت‌ها با یک تساوی و یک باخت وضعیت چندان مناسبی را در جدول نداشتند.

این تیم که در بازی قبلی خود در خانه در برابر یزد لوله به تساوی یک بر یک دست یافته بود در این دیدار خارج از خانه به دنبال نخستین برد این فصل بود.

نفتی‌ها که با اتکا به هواداران خود در فصل گذشته نتایج قابل قبولی را کسب کردند در این فصل نیز امیدهای زیادی برای قرارگرفتن در جمع مدعیان صعود دارند.

این تیم در تمرینات پیش از فصل خود در بسیاری از بازی‌های تدارکاتی موفق به کسب نتایج مناسبی شد تا نشان دهد یکی از مدعیان گروه دوم رقابت‌هاست.

در سوی دیگر پیکانی قرار داشت که این فصل را فرهاد کاظمی آغاز کرده است.

کاظمی که در فصل گذشته موفق شد ذوب‌آهن را از ورطه سقوط نجات دهد این فصل برای بازگرداندن تیم پیکان به لیگ برتر هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

این تیم در بازی نخست خود در برابر پارسه تهران با دو گل مغلوب شد و در هفته دوم نیز به دلیل وضعیت نامعلوم تیم ابومسلم بازی با این تیم به تعویق افتاد.

به هر حال جدال دو تیم در حالی برگزار شد که هر دو به کسب پیروزی نیاز داشتند اما در نهایت این تیم نفت بود که موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد.

نفتی‌ها با کسب این پیروزی چهار امتیازی شدند و در رده پنجم جدول جای گرفتند و پیکان نیز همچنان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

در هفته چهارم این رقابت‌ها تیم نفت مسجد سلیمان در خانه میزبان راهیان کرمانشاه خواهد بود و پیکان نیز در برابر آلومینیوم هرمزگان صف‌آرایی خواهد کرد.

*تداوم تساوی‌های استقلال اهواز

اما در دیگر دیداری که از گروه الف این مسابقات برگزار شد تیم استقلال اهواز در برابر شهرداری یاسوج به میدان رفت.

در این دیدار که به میزبانی آبی‌پوشان برگزار شد شاگردان مهابادی در حالی در برابر میهمان خود قرار گرفتند که از دو بازی قبلی خود یک تساوی و یک باخت را در کارنامه داشتند.

استقلالی‌ها در این دیدار خانگی به دنبال کسب نخستین برد خود در این فصل بودند تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات سروسامان دهند.

در سوی دیگر نیز شهرداری یاسوجی قرار دارد که در این فصل با مشکلاتی مالی زیادی برای آغاز رقابت‌ها داشت.

این تیم در هفته‌های آغازین یک تساوی و یک شکست را از دو دیدار خود کسب کرده بود تا اینکه در دیدار خارج از خانه در پی دست‌یابی به نخستین برد خود باشد.

با وجود تلاش دو تیم برای سنت‌شکنی در این فصل و کسب پیروزی نتیجه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا امتیازات این دیدار تقسیم شوند.

در جدول رده‌بندی نیز تیم استقلال اهواز با دو امتیاز در رده هشتم و شهرداری یاسوج با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

در هفته چهارم این رقابت‌ها تیم استقلال اهواز میهمان پدیده شاندیز خواهد بود و شهرداری یاسوج نیز میزبان گیتی‌پسند اصفهان است.

*شکست نفت آبادان در برابر نیروی زمینی

در یکی دیگر از بازی‌های گروه الف این رقابت‌ها تیم نفت آبادان در تهران میهمان نیروی زمینی بود.

طلایی‌پوشان آبادانی که در دو هفته آغازین دو تساوی را کسب کرده بودند در این هفته به کسب نتیجه برد می‌اندیشیدند.

شاگردان قاسمپور که باتوجه به یارگیری خود در این فصل از مدعیان صعود محسوب می‌شوند هنوز نتوانسته‌اند تیم دلخواه هواداران خود شوند و در کسب نتیجه ناکام ماندند.

طلایی‌پوشان برای قرارگرفتن در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی مسابقات به شدت به امتیازات این دیدار نیاز داشتند.

در سوی دیگر نیز تیم نیروی زمینی قرار داشت که پیش از این دیدار یک برد و یک باخت در کارنامه این فصل خود ثبت کرده بود.

جدال دو تیم در حالی در ورزشگاه شهدای نزاجا برگزار شد که تیم میزبان با تک گل دقیقه 57 خود که توسط فرهاد شفاهی به ثمر رسید در برابر نفت آبادان پیروز شد و نخستین شکست طلایی‌پوشان در این فصل را رقم زد.

در جدول رده‌بندی مسابقات تیم نفت آبادان با دو امتیاز در رده دهم و نیروی زمینی با شش امتیاز سوم است.

در هفته چهارم رقابت‌های نفت آبادان میزبان سیاه‌جامگان است و نیروی زمینی نیز میهمان گهر درود خواهد بود.

بازی‌های هفته چهارم روزهای جمعه و شنبه 19 و 20 مهرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول