اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان خبر داد

راهیابی گلبالیست تویسرکانی به مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی

مربی تیم گلبال نابینایان و کم بینایان تویسرکان از حضور میلاد سوری بازیکن تیم گلبال نابینایان تویسرکان در مسابقات پاراآسیایی 2013 در مالزی خبر داد.

راهیابی گلبالیست تویسرکانی به مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی

محمد‌کرم کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از حضور میلاد سوری ورزشکار تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان جوانان تویسرکان به مسابقات پاراآسیایی 2013 مالزی خبر داد و اظهار داشت: مربیگری تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان کشور برای مسابقات انتخابی پاراآسیایی مالزی نیز به عهده بنده است.

وی با اشاره به اینکه تیم گلبال نابینایان جوانان 30 مهر ماه به کشور مالزی اعزام می‌شوند، ابراز داشت: کلید آغاز بازی‌های پاراآسیایی 2013 نهم آبان ماه زده می‌شود.

مربی تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان با اشاره به اینکه تیم اعزامی به مسابقات پاراآسیایی مالزی پس از 6 مرحله رقابت از سراسر کشور انتخاب شدند، گفت: میلاد سوری از استان همدان در تیم جوانان گلبال نابینایان و کم‌بینایان انتخابی مالزی همراه با دیگر اعضا با تیم‌های رقیب به رقابت خواهند پرداخت.

اجمالی از موقعیت محمد‌کرم کولیوند و تیمش به نقل از مربی گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان به شرح ذیل است؛

محمد‌کرم کولیوند مربیگری گلبال را با آموزش تیم ورزشی گلبال کم‌بینایان و نابینایان تویسرکان آغاز کرد و با همگرایی جوانان تویسرکانی تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان را تشکیل و ساماندهی کرد.

تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان در مدت زمان سال‌های فعالیت خود تاکنون توانسته در حوزه تیمی و فردی جایگاه خوبی را در سطوح مختلف استانی و کشوری کسب کند.

توانمندسازی این تیم با 20 سال سابقه از آغاز تاکنون با هدایت کولیوند در حال انجام است، وی سال‌های زیادی است به عنوان مربی تیم‌‌های گلبال نابینایان کشور در مسابقات مختلف خدمت می‌کند.

تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان در 20 سال کار و تلاش با مربیگری« محمد‌کرم کولیوند»‌ و تعامل گروه در ورزش گلبال با درخشش استانی و ملی توانست، عناوین سوم لیگ یک کشوری در سال 88، قهرمانی لیگ یک کشوری در سال 89 و رتبه سوم لیگ برتر گلبال و انتخاب میلاد سوری مسابقات پاراآسیایی 2013  را به دست آورد.

کولیوند مربی تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان سال گذشته، مربی اردوی تدارکاتی تیم امید نابینایان ایران به میزبانی خوزستان شد.

وی سال 90 به عنوان مربی تیم ملی امید ایران توانست با همراهی تیمش در مصاف با تیم‌های کشورهای الجزایر، مصر، قطر رتبه نخست را در این باز‌ی‌ها برای ایران رقم زند.

همچنین تیم گلبال استان همدان با مربیگری خوب مربی گلبال نابینایان و کم‌بینایان تویسرکان توانست به دسته یک کشوری صعود کند.

تیم گلبال شهرستان در سال‌های اخیر از نظر اصول، تکنیک و مهارت در این رشته ورزشی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته، به نحوی که برای حضور در عرصه‌های ملی و حتی بین‌المللی از آمادگی کامل برخوردار است.

این تیم به گفته مربی و بازیکنان نیازمند حمایت مالی و معنوی مسئولان است که امیدواریم نیازهای تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان برطرف شود.

 انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول