اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان

بانوی قمی کاندیدای هدایت تیم ملی گلبال بانوان شد

بانوی قمی از سوی فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان به عنوان کاندیدای هدایت تیم ملی گلبال بانوان کشور معرفی شد.

بانوی قمی کاندیدای هدایت تیم ملی گلبال بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال ورزشکاران فعال در رشته‌های مختلف ورزشی نابینایان و کم بینایان کشورمان رقابت‌های مهمی همچون پیکارهای پاراآسیایی و چند میدان بین‌المللی را پیش رو دارند، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان با جدیت پیگیر آماده سازی تیم‌های رشته‌های مختلف زیر مجموعه این فدراسیون است.

به همین منظور با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران فعال در ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، این فدراسیون تلاش می‌کند از بهترین مربیان حال حاضر رشته‌های گوناگون ورزش نابیناها و کم بیناها برای هدایت تیم‌های هر رشته بهره ببرد.

تیم ملی گلبال بانوان کشورمان یکی از تیم‌هایی است که امسال باید در مسابقات مختلف برون مرزی شرکت کند به همین دلیل فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان از مربیان گلبال بانوان کشور درخواست کرد با ارائه برنامه آماده سازی برای تیم ملی گلبال بانوان این تیم را یاری کنند.

فدراسیون نابینایان و کم بینایان در حالی از تعدادی از مربیان گلبال بانوان کشور درخواست کرده است برنامه پیشنهادی خود را به منظور آماده سازی تیم ملی گلبال بانوان ارائه کنند که یکی از کاندیداهای مربیگری فریده نظریان از مربیان فعال و با دانش ورزش قم است.

بر این اساس از 14 مربی گلبال بانوان سراسر کشور خواسته شده که برنامه‌ها و متدهای تمرینی را بر اساس شش مرحله اردوی هفت روزه و با شاخص‌هایی نظیر مراحل و چرخه‌ها، نوع کنترل و ارزیابی اثرات تمرینات به این فدراسیون ارائه کنند.

البته این مربیان که یکی از آنها فریده نظریان از قم است، باید دیگر شاخص‌ها نظیر نوع و اولویت سیستم‌های انرژی در مسابقه، عضلات درگیر، اولویت فاکتورهای آمادگی جسمانی مورد نیاز، سطح تکنیکی و تاکتیکی مورد نیاز ورزشکاران و تیم در مسابقه، آمادگی روانی مورد نیاز در مسابقه، زمان و سطح مسابقه تدارکاتی، برنامه‌های اردویی مناسب و وسایل و امکانات مورد نیاز را نیز طراحی کنند.

علاوه بر فریده نظریان مربی شناخته شده ورزش‌های جانبازان و معلولین و همچنین ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کشورمان، دیگر مربیان مورد نظر فدراسیون از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، مازندران، گلستان، زنجان، خوزستان، کردستان و فارس هستند.

این مربیان فاطمه عبداللهی و رامش زاویه از تهران، زینب ارک اردستانی و لیلا صفری از اصفهان، معصومه سادات بابایی و مژگان کربی از قزوین، رقیه فاتحی از مازندران، لیلا نعیم آبادی از گلستان، طیبه ملکی از کرمانشاه، فریده نظریان از قم، محبوبه عباسی از فارس، فاطمه علی محمدی از زنجان، چیمن کاظمی از کردستان و لیلا محمدپور از خوزستان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول