اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 12 درصدی تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از افزایش 12 درصدی تردد وسائط نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

افزایش 12 درصدی تردد وسائط نقلیه در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان به 17 دستگاه ترددشمار مجهز است.

وی از محورهای بروجن ـ لردگان ـ خوزستان و شهرکرد ـ اصفهان به‌عنوان پرترددترین محورهای مواصلاتی استان نام برد و گفت: با توجه به برخورداری این استان از آب و هوای مطبوع و مناظر بسیار زیبا و دیدنی و همچنین ارتباط این استان با استان‌های جنوبی کشور در فصل تابستان آمار ورودی مسافران تابستانی از روند رو به رشدی برخوردار بود.

کرمی بر ضرورت افزایش سطح خدمات‌رسانی به مسافران تأکید کرد و گفت: با توجه به این مهم احداث مجتمع خدماتی –رفاهی و بین راهی امام رضا(ع ) در محور بروجن ـ لردگان ـ خوزستان در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع واقع در 33 کیلومتری شهرستان بروجن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مجتمع احداث مسجد، فروشگاه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین و گازوئیل و گاز، تیر پارک‌ها، استراحتگاه رانندگان و مسافرین، تعمیرگاه، پارکینگ، فضای بازی برای کودکان پیش‌بینی شده است.

وی ایجاد اشتغال و آبادانی و رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را از مزایای احداث این مجتمع برشمرد و گفت: این مجتمع با سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی و با هزینه اولیه افزون بر 30 میلیارد ریال احداث می‎شود.

کرمی در ادامه از تردد 27 میلیون و 86 هزار دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین در محورهای استان در پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد رشد داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از این تعداد دستگاه 3 میلیون و 597 دستگاه وسائط نقلیه سنگین و 23 میلیون و 488 هزار دستگاه وسائط نقلیه سبک در محورهای استان تردد داشته است.

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول