اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی

گلزار شهدای یاسوج غبارروبی و عطرافشانی شد

با حضور فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گلزار شهدای یاسوج غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای یاسوج غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی آیین غبارروبی گلزار شهدای یاسوج با حضور فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی و مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین محمدی در این مراسم معنوی با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی از عوامل موثر در تامین امنیت جامعه بوده که هر دستگاه به نوبه خود وظایفی دارد و نقش نیروی انتظامی پر رنگ‌تر از بقیه است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس و نیروی انتظامی در گرو مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی است که شعار هفته نیروی انتظامی توجه و تاکید بر سه اصل است که هر کدام در دین اسلام اصل و پایه‌ای دارد.

این مسئول فرهنگی و مذهبی در ادامه با تاکید بر این‌که اعضا و عوامل نیروی انسانی نیروی انتظامی از جان و مال خود برای برقراری امنیت جامعه قدم برمی‌دارند، گفت: نیروی انتظامی در پاسداری از مرزها و مقابله با جرم‌ها پیشرو بوده و آحاد جامعه در راستای برقراری امنیت از این نیروی خدوم انتظار دارد.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که نیروی انتظامی به عنوان حافظان امنیت و راه‌های پیشبرد اهداف این نهاد انتظامی و امنیتی است، گفت: راه‌های پیشبرد اهداف نیروی انتظامی تعامل همه‌جانبه با مسئولان، رسانه و مردم است.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شعار و عنوان ششمین روز هفته نیروی انتظامی را ولایت‌مداری، تکلیف‌مداری، ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: به منظور تجدید میثاق با  شهدا و خانواده‌های شهدای غیور پاک و مطهر هشت سال دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و ایثارگری گلزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

وی، با بیان این‌که شهدا در هشت سال دفاع مقدس با دل و جان برای پیروزی ملت ایران در صحنه نبرد حاضر بودند و ایستادگی کردند، افزود: رسالت مهم و خطیری که نسل جوان جامعه بر عهده دارند ادامه دادن راه و اهداف شهدا و انتقال آن به آیندگان است.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول