اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبای قم ششمین بار باخت

هندبال صبا در جایگاه نهم لیگ برتر ابقا شد

تیم صبای قم در دیداری حساس از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان مقابل نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان به ششمین باخت این فصل تن داد.

هندبال صبا در جایگاه نهم لیگ برتر ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم بعد از این‌که دیدار هفته هشتم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را برابر میزبان خود تیم مس پارس فلاورجان با تساوی تمام کرد و نخستین تساوی این فصل را همراه با کسب یک امتیاز به دست آورد، این هفته برای یک بار دیگر نتیجه را واگذار کرد.

صبای قم در هفته نهم پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی میزبان تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان بود و در حالی به مصاف حریف رفت که امید زیادی به کسب پیروزی داشت اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

صبای قم در حالی که پنج هفته متوالی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را با شکست پشت سر گذاشته و هرگز در خانه پیروز نشده بود، امید داشت مقابل تیم نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان به نخستین برد خانگی نیز دست یابد اما باز هم این‌گونه نشد.

صبای قم برای فرار از انتهای جدول رده‌بندی و ایجاد اختلاف امتیازی؛ با تیم‌های پایین‌تر از خود یعنی نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین، در هفته نهم در میزبانی از تیم نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان بازی خوبی ارائه کرد اما باز هم اسیر بی‌تجربگی شد و به ششمین باخت این فصل تن داد.

این هفته نیز بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته نهم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مدت دو روز به انجام رسید و در یکی از چهار دیدار روز دوم، تیم هندبال صبای قم در دیداری داخل خانه برابر تیم نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان صف‌آرایی کرد و با باخت 19 بر 18 از میدان خارج شد.

رویارویی صبای قم با تیم میانه جدولی نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان در دیداری حساس و نفس‌گیر از نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی به ثبت شکستی دیگر در کارنامه صبای قم انجامید که این دیدار تا 54 ثانیه به پایان به سود صبای قم در جریان بود اما چند اشتباه بچه‌گانه از سوی بازیکنان صبا موجب شد تا آنها برتری 18 بر 17 خود را با باخت 19 بر 18 عوض کنند.

صبایی‌ها همچون چندین بازی گذشته خود در این دیدار نیز بارها شانس کسب پیروزی و دو امتیاز آخرین بازی خانگی نیم فصل خود را داشتند اما بی‌دقت و عجول بودند و در نهایت بازی را در 16 ثانیه به پایان و به تساوی کشانده و سپس واگذار کردند.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تاکنون از هشت مسابقه خود سه امتیاز کسب کرده است و در فاصله یک هفته به پایان دور رفت لیگ برتر هندبال در مکان نهم ایستاده است و هم امتیاز با تیم رده دهمی نیروی زمینی تهران و یک امتیاز بیشتر از کاسپین قزوین رده یازدهمی یکی از اضلاع مثلث انتهای جدولی‌ها را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول