اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حفظ نظام و اطاعت از رهبری پیام شهداست

استاندار لرستان گفت: حفظ نظام و اطاعت از مقام معظم رهبری، رفاه، آسایس و آرامش از پیام شهداست.

حفظ نظام و اطاعت از رهبری پیام شهداست

هوشنگ بازوند امروز در نخستین سفر شهرستانی به پلدختر به خبرنگار فارس گفت: پلدختر در دوران دفاع مقدس 80 بار بمباران شده است و این مقاومت مردم شهرستان را نشان می‌دهد.

وی از مردم شهرستان پلدختر به خاطر پشتیبانی از جنگ تقدیر کرد و افزود: پیام‌هایی که شهدا برای ما داشته‌اند که در قیامت پیرامون این پیام‌ها از ما سئوال می‌شود.

استاندار لرستان یکی از پیام شهدا را حفظ نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این مهم بر همگان واجب است و برکسی پوشیده نیست.

وی دومین پیام شهدا را اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: مردم حماسه سیاسی را در انتخابات امسال با حضور پرشور خود لبیک گفته‌اند.

بازوند با بیان این‌که پیش درآمد حماسه اقتصادی فراهم است، گفت: حماسه اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد و با روندی که دولت دکتر روحانی در نظر گرفته نشانه خیز بسیار خوبی برای حماسه اقتصادی است.

وی سومین پیام شهدا را رفاه، آسایس و آرامش مردم دانست و افزود: شهدا جان خود را تقدیم کرده‌اند که مردم رفاه و آسایش داشته باشند، یعنی خوب زندگی کردن و نداشتن دغدغه معیشت حق مردم است.

استاندار گفت: بهترین تعبییر آسایش، نظم اجتماعی است و شهدا انتظار دارند نظم اجتماعی در جامعه حاکم شود.

وی پیش درآمد یک نظم و مهندسی اجتماعی را امنیت دانست و افزود: اقتدار، عزت و امنیت حاکم در کشور مرهون خون شهدا است و این یادگار آن عزیزان است.

بازوند تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی امنیت بسیار خوب و بدون دغدغه حاکم است، به گونه‌ای که مردم با آرامش به زندگی روزمره خود می‌پردازند و در کشورهای دیگر به‌ویژه همسایگان ما این امنیت وجود ندارد.

استاندار لرستان گفت: تنها پیام و خواسته شهدا مشارکت عمومی مردم است که باعث توسعه استان می‌شود و شما مردم هم باید دولت را حمایت کنید تا این آرامش و آسایش فراهم شود.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم توقع و انتظار شهدا را در رابطه با سازندگی شهرستان پلدختر برآورده سازیم و آرامش و رفاه را جایگزین نگرانی مردم کنیم.

بازوند در پایان گفت: شهرستان پلدختر باید در مسیر توسعه قرار گیرد و این به شکرانه ایثارگری‌ها و زحماتی است که شهدا متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/2304/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول