اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتطامی استان همدان:

اقتدار پلیس ترکیبی از قدرت و محبت مردم است

فرمانده انتطامی استان همدان اقتدار پلیس را ترکیبی از قدرت و محبت به مردم دانست.

اقتدار پلیس ترکیبی از قدرت و محبت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد مهدیان‌نصب در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای خدمات رسانی به مردم و بازگویی خدمات است چرا که اقتدار پلیس ترکیبی از قدرت و محبت و پلیس بازوی توانمند جمهوری اسلامی و سرباز ولایت است.

وی افزود: نیروی انتظامی با استفاده از قدرت خود به دنبال این است تا خدمات حداکثری به مردم ارائه بدهد.

فرمانده انتظامی همدان گفت: ناجا حافظ ارزش‌هاست و نگاه ما، حفظ نظم و مبارزه با مفاسد اجتماعی است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی بر اساس قانون اساسی به مردم پاسخگو است و این سازمان با معرفی سامانه 197 در مرکز استان و شهرستان‌ها پاسخگوی حضوری و یا تلفنی مردم است.

مهدیان نسب در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌ نیروی انتظامی در مبارزه با مظاهر مفاسد اجتماعی، گفت: مقابله جدی با مراسم‌ها و برنامه‌هایی که به صورت غیرمجاز در باغ‌ها و اماکن دیگر و همراه با مفسده هستند در برنامه قرار دارد و تاکنون 10 باغ رستوران که مجوزی هم نداشتند برای همیشه پلمب شدند.

وی ادامه داد: در حوزه پیشگیری اجتماعی در استان 16 طرح برای جلوگیری از سرقت آماده شده به طوری که در 6 ماه گذشته سال با 5 درصد کاهش سرقت مواجه بودیم و در ارتباط با مزاحمت‌ها، طرح‌های عملیاتی محله محور برنامه‌ریزی شد که خروجی بسیار خوبی را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی همدان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش همگانی ارتباط خوب و متقابلی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با مردم داشته‌ایم.

وی سپس با اشاره به این که تهاجم فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند، بیان داشت: دشمنان امروز برای بی‌هویت کردن خانواده‌ مسلمان از طریق مواد مخدر، مفاسد، و بی‌حجاب و بی‌عفافی وارد شده‌اند، و البته نمی‌توانند به هدف و مقصود خود برسند.

مهدیان‌نسب در ادامه به برنامه‌های دیگر ناجا اشاره کرد و افزود: بنرهای اطلاع‌رسانی برای ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و فرهنگ ترافیک در سطح شهر نصب شده و در راستای مبارزه با مواد مخدر در شش ماه نخست سال 11 تن مواد مخدر کشف کردیم و در هفته ناجا، نیز 600 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط و شش باند متلاشی شد.

وی افزود: در راستای جمع آوری معتادین نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده و با جمع‌آوری و غربالگری معتادان 18 درصد بهبود پیدا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی همدان در خصوص تکریم ارباب و رجوع در هفته نیروی انتظامی نیز بیان داشت: در این هفته شاهد ترخیص موتور سیکلت‌ها و ماشین‌ها با تخفیف ویژه، پلاک‌گذاری، انگشت‌نگاری، در مرکز پلیس+10 و در بخش استخدامی‌ها و... بودیم.

وی گفت: نیروی انتظامی با مظاهر بی‌حجاب، معضل سد معبرها، تهدیدات اینترنتی و ماهواره‌ای به طور جدی مبارزه خواهد کرد.

مهدیان‌نسب با بیان این که بخشی از نیروی پلیس همواره به دنبال جلوگیری از مزاحمت‌های کاروان‌های عروسی ست، خاطرنشان کرد: مردم باید مدیریت داشته باشند و رفتارهای خود را بر عهده جوانان بی‌تجربه نگذارند.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول