اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

تسلط رهبری به امور بین‏المللی و داخلی مایه افتخار مردم است

امام جمعه سمنان گفت: تسلط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به امور بین‏المللی و داخلی که همواره در سخنان معظم‏له متجلی می‏شود، مایه افتخار مردم است.

تسلط رهبری به امور بین‏المللی و داخلی مایه افتخار مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، به بررسی تحولات روز جامعه جهانی و داخل کشور پرداخت.

وی اظهار داشت: سخنرانی اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نشان داد که ایشان تا چه اندازه به امور بین‏المللی و داخل کشور مسلط هستند و این امر، افتخاری برای ملت ایران است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: همواره باید به ویژگی‏های سخنرانی مقام معظم رهبری در محافل و مجالس مختلف توجه داشت؛ معظم‏له به نکاتی اشاره می‏فرمایند که بسیار حائز اهمیت است.

شاهچراغی ادامه داد: سخنرانی‏های رهبر انقلاب دارای شور و نشاط خاصی است؛ رهبری در سخنرانی‏ها و بیاناتشان همواره به ملت ایران امید داده‏اند و سعی داشته‏اند نشاط اجتماعی در جامعه به وجود آید.

وی اضافه کرد: رهبری همواره سعی فرمودند تا مردم با سرزندگی به حیات خود ادامه دهند و هیچ‏وقت آیه یأس نمی‏خوانند و همیشه امید را در بین آحاد مردم تزریق می‏کنند. 

از آل‏سعود نمی‏توانیم بگذریم

امام جمعه سمنان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، به سالگرد شهادت 400 زائر خانه خدا اشاره کرد که مظلومانه و غریبانه به دست آل‏سعود به شهادت رسیدند.

شاهچراغی با بیان اینکه آل‏سعود در اقدامی ناباورانه شمار زیادی از زائران حرم امن الهی را شهید کرد، اظهار داشت: در حادثه ناگواری که آن سال در مکه مکرمه رخ داد، یک هزار نفر زائر دیگر نیز مجروح شدند و این بسیار سخت و طاقت‏فرسا بود.

وی ادامه داد: مصیبت کشتار بی‏رحمانه زائران ایرانی برای حضرت امام خمینی (ره ) آنقدر سخت و تلخ بود که ایشان در سخنان خود فرمودند که امروز اگر از صدام بتوانیم بگذریم، دیگر از آل‏سعود نمی‏توانیم بگذریم.

انتهای پیام/2249/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول