اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

خوی استکباری آمریکا متوجه تمام جهان است

امام جمعه خورموج گفت: خوی استکباری آمریکا تنها متوجه ما نیست و متوجه کل عالم است.

خوی استکباری آمریکا متوجه تمام جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت‎آفرین نماز جمعه خورموج که با حضور اقشار مختلف مردم مومن، متعهد و ولایتمدار در مصلای امام خامنه‌ای این شهر اقامه شد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: تنها راه سعادت و خوشبختی انسان‌ها رعایت تقوای الهی در تمامی شئونات زندگی است.

امام جمعه خورموج به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و افزود: روز نهم مردادماه 1366 سالروز کشتار زائران ایرانی به دستور آمریکای جنایتکار و به دست ماموران دولت وهابی عربستان سعودی است که این روز را تسلیت می‌گویم. بر اثر این یورش بی‏رحمانه در خانه امن الهی، چهارصد نفر از حُجّاج کشور عزیزمان به درجه شهادت رسیدند و بیش از هزار نفر نیز زخمی شدند.

مصلح خاطرنشان کرد: حمله به زائران خانه خدا که شعارشان علیه استکبار جهانی بود نشان از این دارد که  سردمداران وهابی عربستان لیاقت خدمت به حرمین شرفین در این کشور را ندارند. آل سعود جنایت بزرگی مرتکب شدند که حضرت امام (ره) در آن زمان فرمودند که چنانچه ما صدام  را هم ببخشیم آل‎سعود را نمی‌توانیم ببخشیم.

مصلح با بیان اینکه نمی‌‎توان به دشمن اعتماد کرد، یادآور شد: مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح فرمودند که ما به مسئولان نظام اعتماد داریم، پیگیری و گفت‎وگو و فعالیت‌های دیپلماسی آنها را قبول داریم اما ما نسبت به دشمن هیچ اعتماد نداریم.

امام جمعه خورموج افزود: تمام وجود آمریکا فساد، ظلم، تجاوز و ستم است و در هر کجای دنیا که ظلم و ستمی روا داشته شود قطعاً به آمریکا و اسرائیل بر می‌گردد. قضیه به این سادگی نیست که بعضی‌ها خیال می‌کنند چنانچه لبخندی زدیم، مذاکره‌ای و گفت‌‌وگوی تلفنی انجام دادیم، کار تمام شود.

مصلح بیان داشت: مسئولان نظام با رویکرد جدیدی که در پیش گرفته‌اند امید این دارند که بتوانند بخشی از حقوق حقه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کرده و در بحث صلح‎آمیز هسته‌ای آن را نهادینه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی افزود: خوی استکباری آمریکا تنها متوجه ما نیست و متوجه کل عالم است.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول