اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردسکن:

توسعه و پیشرفت جامعه و کشور در گرو امنیت است

امام جمعه موقت بردسکن با تأکید بر هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان گفت: توسعه و پیشرفت جامعه و کشور در گرو امنیت است.

توسعه و پیشرفت جامعه و کشور در گرو امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محرم مصوری ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) به زندگانی این حضرت اشاره کرد و گفت: دشمنان ائمه پلیدترین انسان‌ها بودند.

وی با بیان اینکه امام محمد باقر(ع) در دوران زندگانی خود شاگردان بسیار زیادی را در مکتب دین و قرآن پرورش داد، گفت: بیشترین احادیث ائمه اطهار از طریق شاگردان امام محمد باقر (ع) به ویژه مشهورترین آنها که زراره است، دست به دست ترویج شده است.

امام جمعه موقت بردسکن به روز عرفه و عید سعید قربان اشاره کرد و در خصوص فضیلت دعای عرفه و اقامه نماز عید سعید قربان مطالبی را برشمرد.

خطیب جمعه بردسکن افزود: روز عرفه روز نیایش و روز زیارتی اباعبدالله الحسین (ع) است که اگر کسی در شب‌های قدر موفق نشد به مراد و منظور خود برسد چشم و امیدش به روز عرفه باشد.

مصوری همچنین به سالروز شهادت سفیر امام حسین (ع) مسلم بن عقیل و هانی بن عروه اشاره کرد و در این رابطه مطالبی را بیان کرد.

وی از هیئت امناء مساجد و تکایا خواست در سالروز شهادت ائمه اطهار به ویژه امام باقر (ع) برنامه‌ریزی مناسبی را در شأن این امام داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها از زحمات فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: امنیت مطلوبی در حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن برقرار است که این اقتدار پلیس را می‌رساند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: امروز حضور پلیس در جامعه موجب امنیت و آرامش مردم است و هر کجا که بخواهد کسی در نظم و امنیت مردم خدشه‌ای وارد کند بلافاصله این نیرو با حضور به موقع خود قاطعانه با متخلفین و برهم زنندگان نظم اجتماع برخورد می‌کند.

مصوری افزود: یکی از راههای توسعه جامعه و هر منطقه‌ای بحث امنیت است که این مهم در منطقه ما از وضعیت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول