اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

نصب برچسب بارکد طرح شبنم در کشورهای مبدا تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کارگزار سازمان صنعت در کشورهای خارجی با تولید برچسب و نصب آن‌ها بر روی کالاها اقدام به وارد کردن کالاها از مبادی گمرکی می‌کند.

نصب برچسب بارکد طرح شبنم در کشورهای مبدا تولید

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای موفق طرح شبنم در آذربایجان غربی اظهار داشت: این طرح در 2 مرحله به منظور مبارزه با قاچاق کالا در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی اجرا شده است.

وی از آغاز اجرای مرحله سوم طرح شبنم در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مرحله سوم طرح شبنم نقایص مراحل اول و دوم را ندارد و هدف مبارزه جدی با قاچاق کالا را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: مجامع و اتحادیه‌های صنفی و مراکز پخش کالا در آذربایجان غربی به منظور اجرای بهتر مرحله سوم طرح شبنم همکاری و هماهنگی لازم را خواهند داشت.

اکبری افزود: در اجرای مرحله سوم طرح شبنم تغییراتی به منظور جلوگیری از استفاده سودجویان از برچسب‌های تقلبی ایجاد شده است.

وی با اشاره به نصب برچسب بارکد طرح شبنم در کشورهای مبدا تولید خاطرنشان کرد: کارگزار سازمان صنعت در کشورهای خارجی با تولید برچسب و نصب آن‌ها بر روی کالاها اقدام به وارد کردن کالاها از مبادی گمرکی می‌کند.

اکبری با بیان این‌که قاچاق کالا سبب ضربه زدن به تولید داخل و اقتصاد کشور می‌شود، اظهار داشت: اجرای طرح شبنم در جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور و به خصوص آذربایجان غربی تاثیر به‌سزایی داشت.

وی عنوان کرد: آذربایجان غربی پس از تهران رتبه دوم اجرای موفق طرح شبنم را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/61010/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول