اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان الگوی اخلاق صورت گرفت

تقدیر کمیته انضباطی از رضا عنایتی مهاجم صبا

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از مهاجم گلزن تیم فوتبال صبای قم به واسطه رعایت اخلاق در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال تقدیر کرد.

تقدیر کمیته انضباطی از رضا عنایتی مهاجم صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم از دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر علاقه‌مند به شاگردان علی دایی و محمد مایلی کهن در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید ولی درگیری لفظی مایلی کهن و علی دایی با یکدیگر حاشیه تلخی بود که در این دیدار اتفاق افتاد و تمام زیبایی‌های بازی را مورد تاثیر قرار داد.

با اینکه یک هفته از انجام این دیدار در قم سپری می‌شود اما همچنان دعوای محمد مالی کهن و علی دایی سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌ها است و این دو سرمربی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه نقدی نیز شدند تا درس عبرتی برای دیگران باشند.

از جر و بحث مایلی کهن و دایی که بگذریم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن اخلاق دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران را نیز مورد تقدیر قرار داد و بر همین اساس از غلامرضا عنایتی بازیکن نمونه اخلاق این دیدار به واسطه برخوردهای شایسته با تیم حریف، تیم داوری و تماشاگران قدردانی کرد.

این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص دیدار دو تیم صبای قم و پرسپولیس با مفتوح بودن پرونده دعوای سرمربیان دو تیم اعلام کرده است و باید منتظر تصمیمات جدید این کمیته راجع به درگیری مایلی کهن و دایی بود.

در دیدار بین تیم‌های صبای قم و پرسپولیس که روز جمعه دوازدهم مهرماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، از سوی سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم و علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس و محمد مایلی کهن سرمربی تیم صبای قم تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی آرا خود را برای این افراد اعلام کرد.

آنچه که در این بین به تیم صبای قم تعلق دارد، جریمه سرمربی تیم فوتبال صبای قم یعنی محمد مایلی کهن است که وی به دلیل رفتار غیر ورزشی و غیرحرفه‌ای در جریان مسابقه و بعد از آن طبق بند یک ماده 37 آیین نامه نسبت به تخلفات واقع شده در جریان مسابقه به تذکر و پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یادآور شده که با توجه به مصاحبه‌های انجام شده توسط هر دو نفر بعد از این بازی، پرونده مایلی کهن و دایی مفتوح و طرفین هر توضیح و یا دفاعیه‌ای را به صورت مستدل تا بیستم مهر ماه باید به کمیته انضباطی ارسال کنند، تا در رای نهایی لحاظ شود.

انتهای پیام/2258/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول