اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-36

عباسی: شعر مقاومت از تاثیرگذارترین ابزارها برای رسیدن به حقیقت است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: شعر مقاومت یکی از تاثیرگذارترین ابزارها برای رسیدن به حقیقت است.

عباسی: شعر مقاومت از تاثیرگذارترین ابزارها برای رسیدن به حقیقت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن عباسی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره شعر و داستان کوتاه گرامیداشت شهدای استان کرمانشاه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه گفت: امروز در عصری هستیم که خشونت افسارگسیخته و نادانی با نام آزادی و دموکراسی و دین درصدد به انزوا کشاندن ملت‌های آزاده است.

عباسی خاطرنشان کرد: شعر مقاومت یکی از تاثیرگذارترین ابزارها برای رسیدن به حقیقت است و داستان کوتاه فرصتی برای بازنشر وقایع مهم و مستندی است که در طول مبارزات ملت‌های آزاده بر مردم مظلوم و مجاهدان رنج کشیده گذشته است.

به گفته رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه، شعرا و داستان‌نویسان مقاومت، ایثارگری‌های بسیاری از خود نشان داده‌اند و برای اینکه بتوانند صحنه‌های دفاع و حماسه را در قالب شعر و داستان به‌تصویر بکشند، در متن مبارزات حضور داشته‌اند.

وی تاکید کرد: شاعران و نویسندگان هر سرزمین در رویارویی با مبارزات آزادی‌خواهانه، مقاومت و حماسه با استفاده از قلم و بیان خود مسائلی را عنوان کرده و نشر داده‌اند که هیچ شکل دیگری به آن اندازه نمی‌توانسته اثرگذار باشد.

عباسی تصریح کرد: شعر و ادبیات مقاومت، فرهنگ مقاومت را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند، چرا که تاثیر شعر بر رشادت‌ها و مقاومت ملت ایران بسیار زیاد است.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول