اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عملیات امداد و نجات جاده‌ای

میانگین رسیدن به حادثه 8 دقیقه و سی ثانیه است

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، میانگین رسیدن به حادثه در عملیات امداد و نجات جاده‌ای را هشت دقیقه و سی ثانیه اعلام کرد.

میانگین رسیدن به حادثه 8 دقیقه و سی ثانیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود مظفر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مسابقات اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر کشور در شهرستان ساوه، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم جمعیت هلال احمر امداد رسانی به حادثه دیدگان تصادفات جاده‌ای است که هم اکنون میانگین حضور در صحنه تصادفات 8 دقیقه و سی ثانیه است که تلاش داریم این میزان را  کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: در بحث تصادفات جاده‌ای لحظه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و امدادگران جمعیت هلال احمر با درک اهمیت زمان همواره در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به سر صحنه رسانده و اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تعداد عملیات و تعداد نجات یافتگان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است، گفت:  با تلاش‌های امدادگران جمعیت هلال احمر در این مدت بیش از پنج هزار نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

مظفر افزود: در این مدت همچنین بیش از 20 هزار نفر از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به پراکنش حوادث گفت: استان‌های اصفهان و فارس بیشترین حوادث جاده‌ای، استان‌های شمالی بیشترین حوادث سیل و آب گرفتگی و استان‌های کرمان و کویری حوادث زلزله را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/87005/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول