اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آسارا خبر داد

برگزاری مسابقات امداد و نجات جاده‌ای کشور در بخش آسارا

بخشدار آسارا از برگزاری مسابقات امداد و نجات جاده‌ای کشور در استان البرز و در این بخش خبر داد.

برگزاری مسابقات امداد و نجات جاده‌ای کشور در بخش آسارا

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، محسن محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات امداد و نجات جاده‌ای کشور که قرار است به میزبانی استان البرز در شهرستان کرج و بخش آسارا صورت گیرد اظهار داشت: یکی از مهمترین و زیباترین جاده‌های کشور در این منطقه وجود دارد لذا با تمهیدات اندیشیده شده این مسابقه بیشتر با هدف توان‌افزایی و حفظ آمادگی نیروها در این منطقه برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارزیابی توان نیروها در رسیدن به صحنه حادثه، نحوه رهاسازی حادثه‌دیدگان و مصدومان احتمالی و به کارگیری تجهیزات فنی مورد عنوان کرد.

این مسئول با بیان این که این جاده یکی از مهمترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود افزود: آمادگی نیروها و بررسی و ارزیابی تجهیزات آنها می‌تواند ما را در ارائه خدمات به مردم در مواقع ضروری یاری دهد و همچنین تلفات ناشی از سوانح را به حداقل برساند.

در ادامه این نشست معاون امداد و نجات استان البرز با بیان این‌که برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند توانمندی‌های ما را به نمایش بگذارد گفت: نیروهای امدادگر در این مسابقه علاوه بر باز‌آموزی مطالب و مفاهیم مطرح شده تلاش خواهند کرد تا با نحوه کارکرد تجهیزات امدادی به ویژه است نجات آشنا شوند.

داود رجبی در ادامه سخنان خود بر بهسازی جاده‌های مواصلاتی این محور و همکاری با عوامل راه استان اظهار داشت: همکاری و  تعامل با دستگاه‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را از تاریخ ششم الی نهم مهرماه برای خواهران عنوان کرد و گفت: در مقطع برادران نیز این مسابقات از تاریخ 10 تا 12 مهرماه در پشت تونل کسیل عنوان کرد.

به گفته این مسئول بخشداری به منظور سهولت در برگزاری این مسابقات تعاملات و هماهنگی های لازم با اداره راه و شهرسازی جهت در اختیار قراردادن سوله نمک میدانک به منظور استقرار حدوداً 35 دستگاه خودرو اقدام لازم معمول و برقراری امنیت و ایجاد نگهبانی توسط هلال احمر صورت گرفته است.

شایان ذکر است بخشداری آسارا هماهنگی‌های لازم را برای بازدید میهمانان از غار یخ مراد، کاخ ناصری، منطقه آزادبر و همچنین مجموعه بین‌المللی دیزین انجام خواهد داد.

انتهای پیام/2302/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول