اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با آغاز هفته کاهش بلایای طبیعی

آموزش غنچه‎های هلال احمر فیروزکوه آغاز شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه با اشاره به آغاز آموزش غنچه‎های هلال احمر فیروزکوه، برنامه‎های هفته کاهش بلایای طبیعی این شهرستان را اعلام کرد.

آموزش غنچه‎های هلال احمر فیروزکوه آغاز شد

علی محمدعلی‎تبار امروز در گفت‎‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هم‎زمان با روز جهانی کودک، با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان فیروزکوه تعداد 200 عدد بروشور آموزشی بین غنچه‎های هلال احمر (کودکان سه تا هفت ساله) توزیع شد.

وی گفت: در روز جمعه آینده و پیش از آیین عبادی- سیاسی جمعه شهرستان فیروزکوه، طرح «نماز جمعه، ایمان و ایمنی» به منظور کنترل فشار خون، توزیع بروشورهای آموزشی و توزیع فرم عضویت بین نمازگزاران و آحاد مردم اجرایی می‎شود.

محمدعلی‎تبار از سرکشی و بازدید از خانواده امدادگر مرحوم مصطفی نام‎آور در این روز خبر داد و افزود: در روز شنبه آینده نیز رژه خودرویی، موتوری و امدادی این نهاد با تمامی توان و استعداد نیرویی در سطح شهر برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: برپایی چادر و ایستگاه کنترل و تست فشار خون و قند خون ویژه داوطلبان، برگزاری مانور تیم جوانان و تیم امدادی خواهران، گردهمایی واحدهای امدادگران، داوطلبان و جوانان، برگزاری کلاس‎های آموزشی امداد و کمک‎های اولیه 35 ساعته در مدارس و مانور تیم امداد و نجات خواهران در یکی از مدارس دخترانه شهرستان فیروزکوه، دیگر برنامه‎های هفته کاهش بلایای طبیعی پیش‎بینی شده در این نهاد خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه یادآور شد: رقابت‎های فوتبال دستی یادبود امدادگر فقید مصطفی نام‎آور که طی روزهای گذشته آغاز شده بود، کماکان با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی ادامه دارد.

هفته کاهش بلایای طبیعی همه ساله از 17 تا 23 مهر ماه به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول