اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

سرعت عمل در مدیریت بحران جدی گرفته شود

فرماندار شهرستان لنده گفت : مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران حوادث سرعت عمل بوده و همه باید آن را جدی بگیرند.

سرعت عمل در مدیریت بحران جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده از فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت مقابله با حوادث احتمالی همچون سیل و زلزله در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اولین اقدام قبل از وقوع هر حادثه‌ای تعامل و همکاری بین دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

وی افزود: تعامل و هماهنگی میان دستگاه‌ها در لحظه وقوع حوادث غیرمترقبه باعث کاهش 50 درصدی حوادث خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: مهم‌ترین اصل در مدیریت بحران حوادث سرعت عمل است چرا که وقتی سرعت عمل حاکم باشد مشکلات بهتر حل خواهد شد.

فاطمیان تصریح کرد: ریختن زباله‌ها و نخاله‌های شهری در حاشیه پل‌ها و جوی‌های آب و گرفتگی آنها باعث آب گرفتگی معابر شهری و طغیان سیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران با استفاده از تجارب خویش و بسیج تمام امکانات در زمان وضعیت بحرانی می توانند از جان و مال مردم محافظت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تاکید کرد: آموزش همگانی و اجرای مانورهای گوناگون زلزله، نجات غریق، پدافند غیر عامل را باید در مدارس و بین عموم مردم نهادینه کرد تا آمادگی همه جانبه حاصل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران باید با برنامه‌ریزی و آسیب شناسی دقیق، توان کمی و کیفی خویش را تقویت کنند و کمبودات خود را هرچه سریعتر جبران کنند.

فرماندار شهرستان لنده اذعان داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل شهرداری، آب، برق، گاز و مخابرات از اعضای اصلی ستاد مدیریت بحران هستند که باید همیشه در آمادگی کامل باشند.

انتهای پیام/82013/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول