اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی

10 پروژه مدیریت بحران در اصفهان افتتاح می‌شود

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم‌زمان با هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی 10 پروژه در حوزه مدیریت بحران در استان اصفهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

10 پروژه مدیریت بحران در اصفهان افتتاح می‌شود

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از راهکار‌های لازم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی اظهار کرد: مدیریت بحران استانداری اصفهان همواره در راستای ایمن‌سازی مناطق استان در مقابل زلزله و بلایای طبیعی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی به هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی اشاره کرد و ادامه داد: 20 تا 26 مهرماه در تقویم به نام هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی نامگذاری شده است و هر ساله برنامه‌های مختلفی در این هفته در استان اصفهان اجرا می‌شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان 20 مهرماه را به عنوان روز جهانی ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی دانست و تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی در استان به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی به اجرای چندین پروژه مختلف در این هفته اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی 10 پروژه در حوزه مدیریت بحران در استان اصفهان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه همچنین اجرای مانور‌های گسترده اسکان اضطراری در استان از برنامه‌های اجرایی در این هفته محسوب می‌شود، تاکید کرد: برگزاری همایش‌های بین‌المللی و ارائه آموزش‌های تئوری، علمی و تخصصی به عموم مردم در زمینه مباحث مرتبط با ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته به شمار می‌رود.

وی تهیه و تدوین طرح جامع خطر‌پذیری و مدیریت بحران را یکی از برنامه‌های مهم و اجرایی استان در حوزه مدیریت بحران‌ها دانست و گفت: با بهره‌برداری از این طرح مخاطرات طبیعی موجود در مناطق مختلف استان شناسایی می‌شود و مسئولان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور کاهش آثار ناشی از این مخاطرات انجام می‌دهند.

انتهای پیام/63004/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول