اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم تأکید کرد

لزوم توجه به رویکرد بهره‌وری در سازمان و مدیریت صحیح انرژی در پتروشیمی جم

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم بر لزوم توجه به رویکرد بهره‌وری در سازمان و مدیریت صحیح انرژی در پتروشیمی جم تأکید کرد.

لزوم توجه به رویکرد بهره‌وری در سازمان و مدیریت صحیح انرژی در پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سپهدار انصاری‌نیک بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم از مهم‌ترین مجموعه‌های پتروشیمی است و در سال جاری شاهد موفقیت‌های خوبی در این مجموعه هستیم.

وی افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت بیشتر در این منطقه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با تأکید بر جایگاه ویژه پتروشیمی جم به ‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی کشور، ابراز داشت: این شرکت به لحاظ ظرفیت و تاثیرگذاری در صنعت پتروشیمی بسیار حائز اهمیت است.

انصاری‌نیک بر لزوم توجه به رویکرد بهره‌وری در سازمان و مدیریت صحیح انرژی و استفاده از توان متخصصین و دانش فنی در سطح شرکت تأکید کرد.

محمد فرج‌نژاد، رئیس مهندسی فرایند شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز گزارشی از ارزیابی عملکرد پتروشیمی جم با رویکرد بهره‌وری ارائه کرد و تصمیمات لازم در این زمینه توسط مدیرعامل اتخاذ و به واحدهای متولی ابلاغ شد.

در این نشست همچنین گزارشی از پروژه فرهنگ سازمانی و تدوین استراتژی فرهنگ سازمانی شرکت پتروشیمی جم توسط  تیم مشاوره منابع انسانی شرکت ارائه و در ارتباط با فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه از جمله شناسایی ارزش‌های فرهنگی و ابزارهای سنجش فرهنگ سازمانی شرکت پتروشیمی جم و سایر گام‌های اجرایی طرح تا رسیدن به مدل فرهنگ سازمانی شرکت پتروشیمی جم بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول