اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت

افتتاح ترولی کتاب در بیمارستان بعثت همدان

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترولی کتاب (چرخ کتاب بر) در بیمارستان بعثت همدان راه‌اندازی شد.

افتتاح ترولی کتاب در بیمارستان بعثت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز با حضور تنی چند از مسئولان استان، ترولی کتاب در بیمارستان بعثت همدان افتتاح شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان همدان در این مراسم اظهار داشت: هدف از این عمل ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش فضای کتابخوانی در سطح جامعه و آغاز حرکتی نوین است.

وی با اشاره به راه‌های گوناگون برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی، عنوان کرد: می‌توان جای کتاب را در فضاهای خالی جامعه با این‌گونه حرکت‌های ابتکاری پر کرد و فرهنگ مطالعه را در جامعه گسترش داد.

مسعود میدانچی اظهار داشت: طبق برنامه قرار است این ترولی کتاب به صورت روزانه یک ساعت در بخش‌هایی از بیمارستان به گردش درآید و کتاب را در اختیار بیماران و همراهان آنان قرار دهد.

در ادامه معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، اظهار داشت: این کار اقدامی مؤثر، به‌جا و هدفمند برای بالا بردن سطح مطالعه و در راستای علاقه‌مند کردن افراد مختلف به کتاب و کتابخوانی است.

حسن عرفانی‌مقدم با اشاره این مطلب که این فعالیت‌ها در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: باید کتابخوانی را در جامعه رواج داد و مقدمات تسهیل دسترسی به کتاب را برای همگان فراهم آورد.

وی ادامه داد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان ضمن استقبال از این‌گونه فعالیت‌ها آمادگی خود را برای حمایت از آن نیز اعلام می‌دارد.

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در پایان سخنانش اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص بیمارستان و بیماران، با استفاده از اصول روانشناسی و مراعات حال بیماران در هرچه بهتر انجام شدن این عمل، نیاز به دقت نظر و تلاش بیشتری در این زمینه است.

انتهای پیام/89029/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول