اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری صورت گرفت

کسب مقام نخست توسط قاریان دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ‌کاشان از درخشش قاریان قرآن دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان در مسابقات کشوری و کسب مقام این مسابقات ‌خبر داد.

کسب مقام نخست توسط قاریان دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، طاهره مازوچی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سبزوار 15 نفر از کاروان 27 نفره اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه موفق کسب رتبه‌های برتر و مقام اول کشور برای سومین سال متوالی شدند.

وی با اشاره به این که دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان بیشترین شرکت‌کننده را به این مسابقات اعزام کرده بود افزود: دانشگاه علوم پزشکی‌کاشان با کسب سه رتبه نخست، چهار رتبه دوم، سه رتبه سوم و یک رتبه قابل تقدیر و کسب 41 امتیاز عنوان نخست هجدهمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان، ظرفیت‌های دینی و قرآنی در شهرستان کاشان، استعدادیابی قرآنی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی، پیگیری‌های کارشناسان قرآنی و فرهنگی دانشگاه، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های قرآنی در بخش‌های حفظ، صوت و لحن، تجوید و همچنین ارتباط با مراکز قرآنی شهرستان کاشان را از جمله مؤلفه‌های موفقیت‌های متوالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برشمرد.

مازوچی در ادامه اجرای برنامه‌های بلندمدت و برنامه‌های عملیاتی با موضوع قرآن، طرح گنجینه نور با محوریت حفظ قرآن کریم ویژه اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان در دوره‌های چهار تا شش ساله، دوره‌های آموزشی تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان دانشگاه با در نظر گرفتن امتیاز پودمانی، دوره‌های آموزش حضوری تفسیر قرآن کریم ویژه اعضای هیئت علمی، کارگاه‌های قرآن‌پژوهی و طب ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌ علمی و چاپ مجله تخصصی قرآن را از جمله برنامه‌های آینده قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد.

این مسئول همچنین استقبال از برنامه‌ها و جشنواره‌های قرآنی توسط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کاشان را مهم دانست و افزود: سال گذشته توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی‌ کاشان با استفاده از اساتید قرآنی شهرستان 225 کلاس آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار شد.

وی از اجرای طرح نهضت قرآن‌آموزی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای دانش قرآنی آحاد جامعه خبر داد و متذکر شد: تقویت انس با قرآن، توسعه فرهنگ و سواد قرآنی کارکنان و دانشجویان از مهمترین اهداف این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2406/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول