اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد

کسب رتبه هشتم دانشگاه پیام نور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام «isc» رتبه هشتم را کسب کرده و در پایگاه جهانی نیز در میان دانشگاه‌های ایران رتبه نهم را از آن خود کرده است.

کسب رتبه هشتم دانشگاه پیام نور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

احمد آخوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بر‌اساس سیستم یکپارچه امانت‌دهی در کتابخانه‌های پیام نور در سراسر کشور دانشجو می‌تواند از طریق این سیستم کتاب مورد نظر خود را در نزدیک‌ترین مرکز پیدا کرده و نسبت به امانت گرفتن آن اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر افزون بر 100 هزار جلد کتاب در سیستم یکپارچه کتابخانه‌های پیام نور ساماندهی شده است.

معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه وضعیت پژوهشی دانشگاه پیام نور در سال 91 رشد قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه پیام نور کشور در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام «isc» رتبه هشتم را کسب کرده و در پایگاه جهانی نیز در میان دانشگاه‌های ایران رتبه نهم را از آن خود کرده است.

آخوند یادآور شد: در سال 90 دانشگاه پیام نور در رتبه بیست و دوم قرار داشت که این رتبه در سال 91 به رتبه نهم جهش داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته یک‌هزار و 500 مقاله «isi»، ایجاد سامانه پژوهشی و بارگذاری و بروزرسانی آثار هیئت علمی دانشگاه، آدرس‌‌دهی و یکپارچه کردن دانشگاه‌ پیام نور برای آثار و مقالات از جمله دلایل این جهش علمی در سال 91 بوده است.

آخوند عنوان کرد: 500 سایت اینترنی «پرتال» در مرکز پیام نور را زیر پرتال سازمان مرکزی قرار داده‌ایم که این مسئله سبب افزایش رجوع به سایت پیام نور شده است که از جمله دلایل افزایش رتبه دانشگاه نیز شده است.

انتهای پیام/82014/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول