اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد زکات استان اصفهان خبر داد

عقد قرارداد با 300 مرغداری برای پرداخت زکات مستحبی در اصفهان

دبیر ستاد زکات استان اصفهان گفت: در راستای تشویق مردم به پرداخت زکات مستحبی تاکنون با 300 مرغداری در سطح استان قرارداد پرداخت زکات مستحبی امضا شده است.

عقد قرارداد با 300 مرغداری برای پرداخت زکات مستحبی در اصفهان

حجت‌الاسلام غلامحسین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 51 میلیارد ریال زکات در استان اصفهان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: یک پنجم این مبلغ یعنی چیزی حدود 11 میلیارد ریال آن متعلق به شهرستان اردستان است که از این حیث رتبه اول استان را به خود اختصاص داد.

وی افزود: سال گذشته اجرای 284 پروژه با 37 میلیارد ریال اعتبار از محل پرداخت زکات در استان در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد پروژه‌های امسال افزایش چشمگیری داشته باشد.

دبیر ستاد زکات استان به اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگ‌سازی جهت پرداخت زکات مستحبی اشاره کرد و گفت: تاکنون 300 مرغداری قرار داد زکات مستحبی را امضا و هنگام جوجه‌ریزی هر واحد مرغداری تعدادی از جوجه‌های خود را به عنوان زکات مستحبی در نظر خواهند گرفت.

وی به اجرای طرح شجره طیبه اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از سه هزار درخت به عنوان شجره طیبه و ثمره طیبه برای زکات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2301/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول