اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گناوه خبر داد

پرداخت 101 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان گناوه‌ای

مدیر کمیته امداد گناوه گفت: کشاورزان شهرستان گناوه در نیمه اول امسال بیش از 101 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

پرداخت 101 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان گناوه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، اکبر علی‌پور عصر امروز در نشست با کارکنان جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اظهار داشت: امسال کشاورزان گناوه‌ای توجه خاصی به پرداخت زکات کرده‌اند؛ به گونه‌ای که پرداخت زکات آنان 50 درصد نسبت به پیش‌بینی شورای زکات بیشتر است.

وی با بیان اینکه کشاورزان در نیمه نخست 101 میلیون و 155 هزار ریال زکات پرداخت کرده‌اند، ادامه داد: این کشاورزان 13 هزار و 514 کیلوگرم گندم و 840 کیلوگرم جو تحویل شورای زکات داده‌اند.

مدیر کمیته امداد گناوه به پرداخت تسهیلات خودکفایی اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت 15 نفر با دریافت وام خودکفایی مشغول به‌کار شده‌اند.

علی‌پور متذکر شد: به این 15 نفر مددجو یک میلیارد و150 میلیون ریال وام پرداخت شده است که با فراهم شدن اشتغال آنان از نظر اقتصادی و درآمدی خودکفا شده‌اند.

وی، پرداخت وام کارانگیزی به سه مددجو را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: به این سه مددجوی گناوه‌ای 40 میلیون ریال وام کم‌بهره برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد گناوه همچنین بیان کرد: علاوه براین، 15 میلیارد و 100 میلیون ریال وام از طریق بانک‌های عامل به 152 نفر پرداخت شده است که قرار است این افراد اشتغال خود را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

علی‌پور در پایان از پرداخت وام توان‌افزایی خبر داد و یادآور شد: در نیمه نخست امسال به 116 نفر مددجو پنج میلیارد و 800 میلیون وام توان‌افزایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول