اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور مازندران خبر داد

فعالیت 480 هزار همیار پلیس در مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از وجود 480 هزار همیار پلیس در استان مازندران خبر داد.

فعالیت 480 هزار همیار پلیس در مازندران

داود قاسمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه حضور بچه‌ها به عنوان همیار پلیس بزرگ‌ترین کمک و همکاری برای پلیس است، گفت: همیاران پلیس در کاهش تلفات جاده‌ای استان مازندران نقش بسیار زیادی دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از وجود 480 هزار همیار پلیس در استان مازندران خبر داد و بیان کرد: تحول بسیار بزرگی در خانواده‌ها در زمینه فرهنگ ترافیک و رانندگی والدین به وجود آمد.

قاسمیان با ابراز خرسندی از همکاری همیاران پلیس با پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران، گفت: بارها مشاهده شده است که همیاران پلیس برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خانواده‌های خود تذکر دادند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و سازماندهی سرلوحه کار ما برای همیاران پلیس در مدارس است،تصریح کرد: آموزش‌هایی به دانش‌آموزان مبنی بر مراقب از رفتارهای ترافیکی رانندگان و خانواده‌های ارائه شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: به مربیان آموزش و پرورش در قالب بسته‌های فرهنگی، روش‌های آموزش به دانش‌آموزان را یاد دادیم تا در زمان متخلف شدن خانواده‌ها، همیاران پلیس به آنها تذکر دهند.

قاسمیان با اشاره به اینکه بین سازمان‌های آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و تاکسیرانی تعامل بسیار خوبی به وجود آمد، افزود: در ابتدای بازگشایی مدارس توانستیم سرویس‌های مدارس را به خوبی سازماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: ایمن‌سازی حاشیه‌های مدارس که حافظ سلامت جان دانش‌آموزان است به حد مطلوب خود در حال نزدیک‌شدن است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران در پایان بیان کرد: با توجه به نیاز جاده‌ها علائم و علامت‌های هشدار دهنده در حاشیه جاده‌ها نصب می‌شود.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول