اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان مطرح کرد

طرح همیاران پلیس، الگویی مثبت برای کاهش تخلفات ترافیکی

معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح همیاران پلیس الگویی مثبت برای کاهش تخلفات ترافیکی در سطح جامعه است.

طرح همیاران پلیس، الگویی مثبت برای کاهش تخلفات ترافیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جواد سیدپور‌حسینی در جشن مهر نیروی انتظامی و آموزش و پرورش با اشاره به نقش بی‌بدیل قشر دانش‌آموزان در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف اظهار کرد: دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین و تأثیر‌گذارترین اقشار جامعه در راستای نهادینه شدن فرهنگ ایمنی و ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه هر فردی باید در زندگی خود از نظم و انضباط برخوردار باشد، اضافه کرد: چرا که وجود این شاخصه در نهاد هر شخصی سبب موفقیت وی می‌شود و با توجه به این موضوع افراد باید از سنین کودکی به مقوله نظم و انضباط توجه داشته باشند.

معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه هر جامعه‌ای باید برای دست‌یابی به امنیت پایدار تلاش کند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه ضرورت وجود نظم و انضباط در وجود هر فرد یکی از شاخصه‌های مهم برای دست‌یابی به امنیت پایدار در هر جامعه‌ای تلقی می‌شود.

وی به اجرای طرح همیاران پلیس در سطح مدارس اشاره کرد و ادامه داد: طرح همیاران پلیس، الگویی مثبت برای کاهش تخلفات ترافیکی در سطح جامعه است.

پور‌حسینی با بیان اینکه کلید طرح همیاران پلیس از سوی نیروی انتظامی زده شده است، تاکید کرد: تاکنون نیز اجرای این طرح نتایج مثبتی در سطح جامعه داشته است و دانش‌آموزان نیز همکاری ویژه‌ای با پلیس در راستای اجرای این طرح دارند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید اقدامات لارم را در راستای فرهنگ‌سازی به منظور ایجاد ایمنی و نهادینه شدن فرهنگ ترافیک در میان دانش‌آموزان انجام بدهد، افزود: البته این اقدامات باید با محوریت دانش‌آموزان دوره ابتدایی صورت بگیرد.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول