اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

480 هزار دانش‌آموز مازندرانی همیار پلیس هستند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: 480 هزار دانش‌آموز مازندرانی همیار پلیس محسوب می‌شوند.

480 هزار دانش‌آموز مازندرانی همیار پلیس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری عصر امروز در نخستین روز از هفته ناجا در همایش بزرگ فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس مرکز مازندران که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، هفته نیروی انتظامی را به همه تامین‌کننده‌های امنیت در جامعه تبریک گفت.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان نخستین دستگاه اجرایی مهم توانسته با برنامه‌ریزی فرهنگ قانونمداری را در جامعه ترویج دهد.

امیری ادامه داد: نیروی انتظامی با استفاده از بسترهای آموزشی مانند ابزارهای هنری، رسانه‌ای و فرهنگی توانست فرهنگ قانونمداری را از سنین کم در جامعه نهادینه کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی که در نظام اسلامی انجام وظیفه می‌کنند باید در جهت شناساندن قانون به مردم جامعه فعالیت کنند، تصریح کرد: 480 هزار دانش‌آموز مازندرانی به عنوان همیار پلیس، پلیس‌یاران و نیز فرهنگیان ما به عنوان فرهنگ‌یاران در اجرای قانون به نیروی انتظامی کمک می‌کنند.

امیری با بیان اینکه این گونه فرهنگ‌سازی به دنبال کسب مهارت زندگی بچه‌ها در جامعه است، بیان داشت: آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف مانند ساماندهی سرویس‌های مدارس، ایجاد شهرک راهنمایی و رانندگی در سه شهر مازندران، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و نیز در ستاد مبارزه با مواد مخدر همکاری متقابل دارند.

وی همیاران پلیس و پلیس‌یاران نوجوان را در کنار نیروی انتظامی مروج فرهنگ قانونمداری در کشور دانست و ادامه داد: باید زمینه‌هایی فراهم شود تا بچه‌ها مهارت‌های زندگی را قبل از ورود به جامعه بیاموزند.

به گزارش فارس، هفته نیروی انتظامی از امروز با شعار اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانونمداری و روز آمدی برنامه‌های خود را در سطح کشور و نیز مازندران شروع کرد.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول