اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

مجهزترین پاسگاه مرزبانی کشور در جزیره هنگام بهره‌برداری شد

بزرگترین و مجهزترین پاسگاه مرزبانی کشور امروز در جزیره هنگام با حضور مسئولان و فرماندهان مربوطه به طور رسمی افتتاح شد.

مجهزترین پاسگاه مرزبانی کشور در جزیره هنگام بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ عبدالله لشکری فرمانده دریابانی قشم عصر امروز در حاشیه این مراسم گفت: پاسگاه دریابانی جزیره هنگام یکی از مستحکم‌ترین و پیشرفته‌ترین پاسگاه‌های مرزبانی کشور است.

وی اضافه کرد: پاسگاه دریابانی جزیره هنگام به صورت تمام بتنی طراحی و ساخته شده و با استانداردهای روز نیروهای انتظامی دنیا به بهره‌برداری رسیده است.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه این پروژه با زیربنای 812 مترمربع و با هزینه بالغ بر 18 میلیارد ریال ساخته شده است، افزود: به جهت شرایط استراتژیک جزیره هنگام این پاسگاه مجهز به تکنولوژی روز دنیاست.

وی در ادامه تصریح کرد: در آینده نزدیک با همکاری و مشارکت مردم روستای رمچاه کلنگ ساخت پاسگاه دریابانی رمچاه نیز زده خواهد شد.

در این مراسم به مناسبت هفته ناجا بزرگ‌ترین، مجهزترین و مستحکم‌ترین ساختمان تمام بتنی مرزبانی کشور با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان قشم افتتاح شد.

جزیره قشم که در جنوب بندرعباس واقع شده است از اهمیت بالایی در بعد امنیتی و اقتصادی برای کشور و به ویژه منطقه جنوب برخوردار است.

جزیره هنگام نیز در مجاور قشم قرار دارد و به نوعی یکی از دروازه‌های ورودی قشم محسوب می‌شود.

هنگام از دیرباز و در قرون گذشته نیز از اهمیت بالایی در بعد دریابانی و مرزبانی برخوردار بوده است و یکی از جزایر استراتژیک خلیج فارس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول