اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان:

فعالیت 5 شرکت گاز مایع در گیلان استاندارد است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: فعالیت پنج شرکت گاز مایع در گیلان طبق ضوابط استاندارد است.

فعالیت 5 شرکت گاز مایع در گیلان استاندارد است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین چراجی امشب در جلسه شورای استاندارد گیلان با اشاره به قوانین سازمان ملی استاندارد به منظور احداث ایستگاه‌های گاز مایع اظهار کرد: زمین ایستگاه‌های گاز مایع طبق استاندارد 841 باید پنج هزار و 100 متر باشد.

وی ادامه داد: زمین شرکت‌های پرسی‌گاز، بوتان‌گاز، چوبر گاز تالش، ارساگاز و پارس‌گاز فراتر از استاندارد است.

چراجی با بیان اینکه این شرکت‌ها در احداث ایستگاه گاز مایع از شرایط طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: ضوابط استاندارد به طور دقیق در ایستگاه‌های گاز مایع اعمال می‌شود.

*11 ایستگاه گاز مایع گیلان در نوبت صدور مجوز

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان نیز در این جلسه بر استانداردسازی ایستگاه‌های گاز مایع تأکید کرد و گفت: ایستگاه‌های گاز مایع باید رعایت ضوابط ایمنی نسبت به تعیین میزان حداقل متراژ زمین احداث شوند.

محمدعلی یوسفی با اشاره به وجود 16 ایستگاه گاز مایع در گیلان، یادآور شد: 11 ایستگاه در نوبت صدور مجوز فعالیت هستند.

وی از فعالیت یک ایستگاه گاز مایع در شهرک صنعتی سفیدرود خبر داد و بیان کرد: این ایستگاه در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث شده است.

یوسفی در ادامه با بیان اینکه 299 کالای تولید داخلی مشمول استاندارد اجباری هستند، تصریح کرد: این کالاها تا پایان امسال باید علامت استاندارد را دریافت کنند.

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان بسته‌بندی برنج را مشمول استاندارد دانست و خاطرنشان کرد: بسته‌بندی برنج در استان آغاز شده و در واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی در حال انجام است.

وی با تاکید بر استانداردسازی 75 درصد واحدهای صنعتی گیلان، افزود: گیلان یک‌هزار و 800 کارخانه برنج‌کوبی دارد که یک‌هزار و 470 واحد فعال هستند.

یوسفی به اصلاح ساختار 100 کارخانه برنج‌کوبی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: پرداخت تسهیلات در توانمند شدن بسته‌بندی و خوداظهاری کارخانه‌های برنج‌کوبی تأثیرگذار است.

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با اشاره به دریافت استاندارد خوداظهاری 22 واحد برنج‌کوبی از این سازمان، خاطرنشان کرد: یک کارخانه بسته‌بندی برنج استاندارد در گیلان فعال است.

انتهای پیام/84001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول