اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت جودو همدان خبر داد

همدان میزبان کلاس داوری بانوان جودوکار کشور

نایب رئیس هیئت جودو همدان از برگزاری کلاس داوری در سه درجه مختلف با حضور مدرسان اعزامی از فدارسیون جودو به میزبانی همدان خبر داد.

همدان میزبان کلاس داوری بانوان جودوکار کشور

کبری کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با کمیته داوران فدراسیون جودو کشور یک دوره کلاس داوری جودو درجه ملی (ممتاز) و همچنین درجه یک و 2 متمرکز کشوری در بخش بانوان به میزبانی همدان برگزار شده است.

وی افزود: به دلیل استقبال بانوان علاقه‌مند به رشته جودو در سطح استان و بالا رفتن سطح علمی و به تبع آن افزایش مربیان، با هماهنگی فدراسیون یک دوره کلاس داوری این رشته را با حضور مدرسان برجسته فدراسیون در همدان برگزار کردیم.

نایب رئیس هیئت جودو همدان اضافه کرد: در این کلاس 35 داور از سراسر کشور به صورت متمرکز در خانه جودو استان کلاس‌های تئوری و علمی خود را پشت سر می‌گذارند.

به گفته وی؛ در این دوره از کلاس‌های داوری متمرکز کشوری زیر نظر مستقیم ریاست کمیته داوران و یک مدرس رسمی فدراسیون و دو کمک مربی برجسته همگی اعزامی از فدراسیون جودو حضور دارند.

کرمی ادامه داد: علی‌محمد عزیزی، رئیس کمیته داوران فدراسیون به عنوان ناظر عالی و الینا خورشیدی مدرس داوری جودو مدرس این دوره از داوری هستند و آسیه ابراهیم‌نصیری و مهری مهرپور دو کمک‌مربی در این دوره از کلاس حضور دارند.

وی با بیان اینکه این کلاس در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: سعی شده سرفصل‌های ارائه شده در  این دوره از کلاس داوری طبق آخرین قوانین بین‌المللی جودوی دنیا باشد تا ضمن انتقال به حاضرین در این دوره به تدریج به سایر استان‌ها و در نهایت جودوکاران برسد.

نایب رئیس هیئت جودو همدان با بیان اینکه همدان در روز جمعه میزبان مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی پایه در بخش دختران خواهد بود ابراز داشت: با هماهنگی‌های انجام شده 35 داور حاضر در این کلاس داوری برای قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: مسابقات جودو قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان دختران روز جمعه 19 مهر با حضور 350 جودوکار در سراسر کشور به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول