اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بابلسر:

استکبار جهانی به دنبال براندازی بنیان خانواده‌های ایرانی است

فرمانده انتظامی بابلسر با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام توان درصدد ترویج تهاجم فرهنگی در بین جوانان است، گفت: آنها با ترویج ارزش‌های غیراسلامی به دنبال براندازی بنیان خانواده‌ها هستند.

استکبار جهانی به دنبال براندازی بنیان خانواده‌های ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسدالله طبری شامگاه چهارشنبه در همایش تعاملی نیروی انتظامی با شوراها و دهیاران با بیان اینکه امسال شعار نیروی انتظامی اقتدار پلیس در سایه مردم داری، قانون‌مداری و روزآمدی است، اظهار داشت: ناجا همواره شعار خود را برگرفته از فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به بحث امنیت و آرامش در جامعه اظهار داشت: تلاش نیروی انتظامی ایجاد امنیت و  آرامش در بین مردم است.

طبری با بیان اینکه ناجا در جهت نیل به اهداف امنیت چند محور را در نظر گرفته است، گفت: نخستین اقدام ناجا در این راستا اجرای طرح مکنا یا مدیریت کیفیت در ناجا است که این طرح را به صورت پایلوت از کلانتری و پاسگاه‌ها شروع کردیم.

وی افزود: خوشایندسازی محیط اصلی‌ترین مساله در این طرح است به گونه‌ای که در روحیه مردم و کارکنان نیروی انتظامی اثر بسزایی دارد.

فرمانده انتظامی بابلسر یکسان‌سازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان بابلسر را از اقدامات دیگر ناجا برشمرد و افزود: سعی کردیم تمام کلانتری‌ها و پاسگاه‌های ما در یک سطح باشند تا زودتر به کارهای مردم رسیدگی شود.

طبری با اشاره به بحث قانون‌مداری تصریح کرد: سعی کردیم اجرای قانون در بین همکاران اولویت اول ما باشد تا اگر مجرمی دستگیر شد، فراتر از قانون از او بازخواست نشود.

وی با بیان این که پلیس افتخاری را با همکاری محلات در سطح شهرستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم، اذعان داشت: این امر با همکاری دهیاران، شوراها، افراد معتمد و ائمه جماعات مساجد و با محوریت کلانتری و پاسگاه‌ها انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی بابلسر با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام توان درصدد ترویج تهاجم فرهنگی در بین جوانان است، اذعان داشت: آنها با ترویج ارزش‌های غیر اسلامی به دنبال براندازی بنیان خانواده‌ها هستند.

طبری عنوان کرد: برای ایجاد امنیت بیشتر در محلات سعی کردیم پلیس افتخاری را در روستاها فعال کنیم.

وی خطاب به شوراها و دهیاران با بیان اینکه برای امنیت بیشتر سرنگهبان در روستا تشکیل شود، اضافه کرد: شما هزینه‌اش را پرداخت کنید، ما هم امکانات و تجهیزات در اختیار شما قرار می‌دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تعامل شورا و دهیاران با کلانتری و پاسگاه‌ها بیشتر شود، گفت: مهم‌ترین اصل اطلاع‌رسانی به موقع است، خیلی مواقع اتفاقاتی در روستا می‌افتد که ممکن است فرد اطلاع ندهد در اینجا وظیفه شماست تا هر چه زودتر موضوع را اطلاع‌رسانی کنید.

طبری اضافه کرد: ما می‌خواهیم ناامنی در روستا ریشه‌کن شود چرا که معتقدیم پیشگیری بهتر از درمان است.

انتهای پیام/86010/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول