اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

استکبار جهانی در کشور ما نمی‎تواند کاری از پیش ببرد

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران سینه سپر کردن امروز مردم برابر زیاده‎خواهی کشورهای قدرتمند را به تأسی از شهدا دانست و گفت: به همین خاطر استکبار جهانی در کشور ما نمی‎تواند کاری از پیش ببرد.

استکبار جهانی در کشور ما نمی‎تواند کاری از پیش ببرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی نصیری پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تقدیر از خانواده‎های شهدای سپاه و بسیج شرق استان تهران که در دماوند برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز بسیار زیبا و ارزشمندی برای مجموعه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) است و افتخار می‎کنیم که در جمع خانواده‎های معزز شهدا هستیم.

وی یکی از زیبایی‎ها و ارزش‎های انقلاب را یاد شهدا دانست و خطاب به خانواده‎ها گفت: تمام عزیزانی که شما در این مسیر تقدیم انقلاب کرده‏‌اید، با نیت و اراده خودشان در مسیری که از قبل مشخص کرده بودند، گام برداشتند و با خدای خود این‎گونه نجوا کردند که به آرزوی خود که شهادت بود، برسند.

نصیری غایت و نهایت راه آنها را همان چیزی دانست که به آن دست یافتند و بیان کرد: ایده‎آل آنها همان چیزی بود که شما به آن افتخار می‎کنید و فرزندان و همسرانتان در راه اسلام و ایران اسلامی جان‎شان را فدا کردند.

وی اضافه کرد: امروز هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ ایران معاصر و گواه بر این ادعاست و این چیز کمی نیست.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به اشغال کشور در جنگ جهانی دوم اشاره کرد و افزود: مردم ما برابر ظلم و جور می‎ایستند و اکنون آنچه از تاریخ کشورمان در آن زمان یاد می‎شود، پلی بود که دشمنان برای اهداف خود سوار شدند.

وی ایثارگری و مجاهدت را از ویژگی‎های بارز هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: شهدا و رزمندگان ما در صحنه جنگ، صحنه‎های زیبایی آفریدند که امروز برای همه ما افتخارآمیز است.

نصیری شهدا را الگوی مناسبی برای جوان دین‎دار ایرانی توصیف کرد و اظهار داشت: در این مسیر کسانی که به دنبال عدالت، آزادی‎خواهی، دیانت و اسلام هستند از همین افراد الگو می‎گیرند.

وی سینه سپر کردن امروز مردم برابر زیاده‎خواهی کشورهای قدرتمند را به تأسی از شهدا دانست و تصریح کرد: به همین خاطر استکبار جهانی در کشور ما نمی‎تواند کاری از پیش ببرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به سفارش مقام معظم رهبری برای رسیدگی به خانوده‎های معزز شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت آقا رسیدگی به خانوده‎های شهدا را برای ما تکلیف کردند و وظیفه ما دانستند که این نشان‎دهنده حساسیت زیاد ایشان نسبت به خانواده‎های مکرم شهداست.

وی تأکید کرد: در هر شهرستان سپاه پاسداران باید به شما رسیدگی و مشکلات شما را رصد کند و به مرکز انتقال دهد تا در حد توان و امکانات نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

در این مراسم 450 تن از خانواده‎های شهدای پاسدار، بسیجی و سرباز سپاه از شهرستان‎های فیروزکوه، دماوند و پردیس حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول