اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری قزوین:

سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی قزوین نصب می‌شود

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری قزوین گفت: سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات جدید در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین نصب می‌شود.

سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی قزوین نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صفر لک عصر امروز در نشست جرایم سایبری اظهار کرد: یکی از مواردی که استفاده از فضای مجازی در آن تأثیرات مثبت زیادی داشت، انتخابات سال جاری بود.

وی افزود: در انتخابات سال جاری بیش از یک‌هزار نقطه از طریق فضای سایبری با تعاملات اطلاعاتی با یکدیگر ارتباط برقرار کردند که در نهایت موفق به برگزاری انتخاباتی سالم شدیم.

این مسئول عنوان کرد: در هر جامعه‌ای با افزایش توسعه و رشد، نیاز به امنیت پایدار بیش از پیش احساس می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری قزوین تصریح کرد: همچنین با افزایش توسعه در عرصه فناوری و با گسترش استفاده از فضای مجازی نیاز به برقراری امنیت در آن بیش از پیش احساس می‌شود.

لک ادامه داد: در این حوزه بخش خصوصی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند و با افزایش سرمایه گذاری در این عرصه و استفاده از تجهیزات و امکانات به روز دنیا مشارکت بیشتری در برقراری امنیت در فضای مجازی داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر در جنگ نرم قرار داریم که برای پیروزی در این عرصه به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و به خصوص بخش خصوصی نیاز است.

این مسئول با اشاره به اقداماتی که برای مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب نیاز است، اظهار کرد: تولید نرم‌افزارهای مختلف رایانه‌ای، سخت‌افزار  و دیگر تجهیزات از جمله اقداماتی است که برای مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب مورد نیاز بوده و در این خصوص در سطح استان قزوین اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و امنیت استانداری قزوین افزود: در این بین بخش خصوصی با تولید برنامه‌های فرهنگی، نرم‌افزارهای منسجم‌ و قوی‌تر در مقایسه با مشابه‌های خارجی می‌تواند همکاری خوبی داشته باشد.

لک با اشاره به تغییر در سیستم مدیریت امنیت اطلاعات استان قزوین ابراز داشت: در سیستم مدیریت امنیت اطلاعات این استان حرکت جدیدی آغاز شده و امیدواریم بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را برای تأمین امنیت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی قزوین داشته باشد.

انتهای پیام/77010/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول