اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیر؛

دنیا جوانان ایران را به علم و فناوری می‌شناسد

معاون سیاسی فرماندار دیر گفت: جهان امروز جوانان ما را به علم و فناوری و پیشرفت می‌شناسد.

دنیا جوانان ایران را به علم و فناوری می‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی فخرایی ظهر امروز در نشست مشترک با اعضای شورای شهر بردخون، گفت: منتخبین می‌توانند به پشتوانه مردم بر مشکلات غلبه کنند و به جایگاه واقعی برسند که در این زمینه همه وظیفه داریم آنچه در توان است برای پیشرفت کشور به کار بگیریم و ذره‌ای از خدمت صادقانه دست نکشیم.

وی ادامه داد: جهان امروز جوانان ما را به علم و فناوری و پیشرفت می‌شناسد که با تدبیر دولت خدمتگزار، ابتکارات و نوآوری‌ها به مرحله عمل و شکوفایی می‌رسد و با همراهی مردم و مسئولان به تعالی ختم می‌شود.

گازرسانی تا پایان سال در روستاهای بردخون انجام می‌شود

بخشدار بردخون نیز در این نشست گفت: گازرسانی در همه روستاهای بردخون تا پایان سال انجام می‌شود.

مسعود محمّدپور اظهار داشت: با حضور مستمر فرماندار و مسئولان شهرستان در بخش و تعامل و ارتباط نزدیک شوراهای اسلامی و دهیاران و تعامل و همفکری بیشتر مشکلات رفع شده و امیدواریم زمینه توسعه همه‌جانبه منطقه فراهم شود.

وی افزود: شوراهای بخش با تفاهم و همدلی تشکیل شد و با انتخاب هیئت رئیسه به صورت رسمی شکل گرفت و اکنون با پشتکار و تلاش برای رفع مشکلات منطقه فعالیت می‌کنند که ثمرات این تلاش‌ها را در وضعیت و عمران و آبادانی روستاهای بخش می‌بینیم.

بخشدار بردخون اضافه کرد: شوراها و دهیاران بخش بردخون با جدیت در تلاش هستند و ضمن اجرای برنامه‌های مذهبی و ملی و مناسبت‌ها بسیاری از موانع را برداشته‌اند و با ایده‌هایی جدید نظیر تشکیل تعاونی دهیاران و استقرار دستگاه تفکیک پسماند خشک مورد توجه شهرستان و استان قرار گرفته‌اند.

حیدر منصوری، معاون عمرانی فرماندار نیز بر ارتباط دوسویه و اتکا به حمایت مردمی تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی مستمر و هدفمند شد.

در ادامه این مراسم شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش بردخون به بیان گزارش عملکرد و مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند.

در این نشست؛ تعدادی از مسئولان شهرستان و بخش نیز حضور داشتند که بر حل مشکلات و کمبودها تأکید و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

انتهای پیام/66003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول