اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

مرکز خدمات فناوری شهرک صنعتی کرمان 2 افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان گفت: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کرمان 2 برای بیش از 40 واحد فنی و مشاوره‌ای تجهیز و در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

مرکز خدمات فناوری شهرک صنعتی کرمان 2 افتتاح می‌شود

حمید قاسم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ساخت و تجهیز نخستین ایستگاه خورشیدی فتوولتائیک با انرژ‌ی باد در کرمان اظهار داشت: امیدواریم دیگر استان‌های مجاور که شرایط اقلیمی مشابهی با استان کرمان دارند‌، بتوانند به صورت آزمایشی به منظور تعمیم و توسعه استفاده از این فناوری توسط واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام کنند.

وی افزود: در این ارتباط باید مزایایی برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شود که تمایل به بهره‌برداری از این نوع انرژی فراهم شود.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی کرمان‌، مدیریت استان باید دستگاه‌های اجرایی را موظف به استفاده و بهره‌برداری از سیستم‌های انرژی پاک خورشیدی کند.

وی با اشاره به مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کرمان دو بیان داشت: این مرکز برای بیش از 40 واحد فنی و مشاوره‌ای تجهیز و در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود و هدف از استقرار، فراهم کردن زمینه لازم برای استفاده واحدهای صنعتی از خدمات مورد نیاز ‌مشاوره‌های حقوقی‌، مالی‌، فنی و مهندسی و ... است.

قاسم‌نژاد تصفیه‌خانه شهرک صنعتی کرمان دو را بزرگترین تصفیه‌خانه در سطح شهرک‌ها‌ی صنعتی نام برد و عنوان کرد: برای رعایت مسائل زیست محیطی‌، ایجاد تصفیه‌خانه‌ و شبکه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی با بیش از 100 واحد فعال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول