اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

منطقه ویژه پارس برای توسعه متوازن فرهنگی و صنعتی کمر همت را بسته است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: سازمان منطقه ویژه پارس با اندیشه جدی و تاثیرگذار به بسترسازی جهت توسعه متوازن فرهنگی و صنعتی در پایتخت انرژی و اقتصادی ایران کمر همت بسته است.

منطقه ویژه پارس برای توسعه متوازن فرهنگی و صنعتی کمر همت را بسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مسعود نصوری ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری نفت دیّر افزود: ایثار و از خود گذشتگی‌های دلاورمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی افزود: گرامیداشت ایام دفاع مقدس و هشت سال ایستادگی مردان و شیرزنان ایران اسلامی  می‌تواند فرصتی برای انتقال فرهنگ والا و ارزشمند ایثار و شهادت به نسل جوان و نسل‌های آینده باشد.

نصوری با اشاره به برگزاری برنامه‌های گسترده فرهنگی توسط سازمان منطقه ویّژه پارس، گفت: سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در راستای رسالت سازمانی و ماموریت‌های خود همزمان با آماده‌سازی و پشتیبانی از صنعت نفت در استان کهن بوشهر، با اندیشه جدی و تاثیرگذار به بسترسازی جهت توسعه متوازن فرهنگی و صنعتی در پایتخت انرژی و اقتصادی ایران کمر همت بسته است.

وی بیان کرد: صادقانه از تلاش‌های هنرمندان و فعالین فرهنگ و هنر استان بوشهر در ترویج هنر فاخر نمایش در حوزه دفاع مقدس و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی و حمایت می‌کنیم.

نصوری با اشاره به سابقه تاریخی شهرستان دیّر گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری از افتخارات جهان اسلام فرزند همین شهرستان هستند که مردم استان بوشهر به وجود پرافتخار ایشان افتخار می‌کنند.

چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در روزهای 14 الی 17 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری نفت برگزار شد و ظهر امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/66005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول