اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان:

امر به معروف و نهی از منکر به صورت فرهنگی جامع نهادینه شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه به صورت فرهنگی جامع نهادینه شود.

امر به معروف و نهی از منکر به صورت فرهنگی جامع نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان با حضور اعضا و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان تشکیل جلسه داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‎های استان سمنان در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت این امر در جامعه گفت: رفتار ما باید خود مصداق کامل امر به معروف و نهی از منکر باشد و این امر باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه و ماندگار شود.

داوود سعدی با اشاره به این‌که اصول شرعی، اسلامی و اخلاقی در این اداره کل رعایت می‎شود و تذکرات لسانی در خصوص اجرای امر به معروف و نهی از منکر در محیطی دوستانه صورت می‎پذیرد، تصریح کرد: تاکید بر انجام واجبات و به خصوص اقامه نماز جماعت اول وقت در این اداره کل به همراه سخنرانی همه روزه امام جماعت از نمونه‎های بارز فعالیت‎های شورای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری هفتگی زیارت عاشورا، ختم هفتگی قرآن کریم در اداره کل را از اقدامات این اداره کل در راستای اجرایی کردن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در فضایی بسیار سالم و صمیمی اعلام کرد.

در ادامه جلسه، عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان ضمن تقدیر از فعالیت‎های این اداره کل در این راستا خاطر نشان کرد: نحوه تذکر لسانی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‎های اجرایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی ضمن اشاره به این‌که امروزه مشکل بسیاری از کشورهای جهان اسلام خلا ولایت و رهبری است،‎ ادامه داد: حفظ نظام بزرگ‎ترین وظیفه است که با اجرای مفید و مؤثر امر به معروف و نهی از منکر به نحوی شایسته می‎توان به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/2249/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول