اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گردشگری و امور زیارتی شهرداری شیراز:

یک‌سوم آثار تاریخی فرهنگی و زیارتی فارس در شیراز است

مدیر گردشگری و امور زیارتی شهرداری شیراز گفت: شیراز با 140 امامزاده، آثار فرهنگی و تاریخی بیش از یک‌سوم آثار فرهنگی استان فارس را به خود اختصاص داده است.

یک‌سوم آثار تاریخی فرهنگی و زیارتی فارس در شیراز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد غریب‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با کشور آلمان انجام شد، شهرداری وایمار این کشور، درصدد نصب مجسمه حافظ شاعر برجسته ایران و جهان در یکی از پارک‌های این شهر است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس قطب گردشگری، فرهنگی، تاریخی، مذهبی و سلامت کشور است، افزود: شهرداری شیراز با راه‌اندازی بیش از 800 تور رایگان فرهنگی، مذهبی، تاریخی، برای مسافران، گردشگران و معلولان فعالیت چشمگیری در معرفی این شهر داشته است.

مدیر گردشگری و امور زیارتی شهرداری شیراز تصریح کرد: برپایی هفته شیراز در شهر خوی در شهریور ماه گذشته یکی دیگر از دستاوردهای شهرداری شیراز در معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) در خوی بوده است.

غریب‌زاده بیان داشت: راه‌اندازی بیش از 30 غرفه صنایع دستی شیراز به صورت ورک‌شاپ، نمایشگاه آیین‌های بومی محلی در معرفی آداب، رسوم و فرهنگ مردم فارس و به نمایش گذاردن 50 تابلو خطاطی زنده و اهدای آن به مردم خوی از جمله برنامه‌های هفته شیراز امسال بوده است.

وی اضافه کرد: معرفی اماکن گردشگری، مذهبی، صنایع دستی، معرفی مشاهیر شیراز و نشست‌های تخصصی و گردشگری نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی شیراز در شهر خوی بوده است.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول