اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا

همایش فرهنگ‌یاران ترافیک در اراک برگزار شد

همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا همایش فرهنگ‌یاران ترافیک با حضور 200 نفر از فرهنگ یاران در اراک برگزار شد.

همایش فرهنگ‌یاران ترافیک در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: طرح فرهنگ‌یاران پلیس یکی از طرح‌های موفق ناجا است که خوشبختانه اجرای این طرح با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

سرهنگ ابوالفضل امیدی گفت: این طرح در چارچوب تفاهم‌نامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و وزارت آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در این استان نیز به مرحله اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 هزار فرهنگ‌یار و 10 میلیون همیار پلیس فعال در کشور وجود دارد،‌ خاطر نشان ساخت: هدف از اجرای طرح فرهنگ‌‌یاران کنترل نظم و انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی افزود: طرح فرهنگ‌یاران پلیس از سال 88 آغاز و در سال 90 رسما قانونی شد که کاهش 30 درصدی تصادفات از اثرات مثبت اجرای این طرح بوده است.

امیدی کنترل نامحسوس ترافیک را از وظایف اصلی فرهنگ‌یاران پلیس عنوان کرد و ابراز داشت: این افراد با در دست داشتن قبض می‌توانند فرد متخلف را جریمه کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز با تاکید بر اینکه تمام وظایف نیروی انتظامی مطابق قانون صورت می‌گیرد، گفت: اجرای قانون بدون مشارکت و همکاری مردم امکان‌پذیر نبوده و نیروی انتظامی برای اجرای این قانون نیازمند همکاری خوب مردم است.

زمانی‌نژاد افزود: مشارکت مردم با طرح‌های نیروی انتظامی همواره یکی از عوامل موثر در موفقیت ناجا در اجرای وظایف محوله بوده و انتظار می‌رود مردم مشارکت خود را بیش از گذشته افزایش دهند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین رویکرد ناجا مردم داری است، تصریح کرد: نیروی انتظامی 24 ساعته پاسخگوی ابهامات و سوالات مردم استان مرکزی است.

انتهای پیام/87005/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول