اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرماندهی نیروی انتظامی چرام

برنامه‌های هفته ناجا در چرام تشریح شد

فرماندهی نیروی انتظامی چرام برنامه‌های هفته ناجا در این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته ناجا در چرام تشریح شد

داریوش جابرانصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به برگزاری هفته ناجا از سیزدهم تا نوزدهم مهر ماه گفت: در اولین روز هفته ناجا برنامه صبحگاه مشترک با حضور اعضای شورای اداری و شورای تامین چرام برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این هفته از خانواده معظم شهدا در شهرستان چرام نیز تجلیل خواهد شد.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چرام برگزاری نمایشگاه یادواره شهدا، تجلیل از کارکنان ساعی و بازنشسته نیروی انتظامی، تجلیل از کارکنان و حافظان محجبه و ... را از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع لوح فشرده و بروشور در سطح شهر، حضور مسئولان انتظامی در مدارس، محلات و مساجد جهت مشاوره با مردم از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته در نظر گرفته شده است.

اجرای مسابقات ورزشی، کوهنوردی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهر و اجرای مانور شهری موتورسواران قانونمند از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی است که توسط داریوش جابرانصاری تشریح شد.

این مسئول با بیان این‌که شعار امسال هفته نیروی انتظامی، اقتدار پلیس در سایه مردمداری و قانونمداری و روزآمدی است، به تشریح اهداف برنامه‌های هفته ناجا پرداخت و خاطرنشان کرد: بخشی از امنیت شهر به خود مردم برمی‌گردد که ما از مردم شهرستان انتظار داریم تعامل خود را با نیروی انتظامی حفظ کرده و به گونه‌ای نباشد که نیروی انتظامی را در مقابل خود ببینند.

انتهای پیام/82002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول