اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک تأکید کرد

همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های هفته ناجا در آبیک

معاون فرماندار آبیک بر همکاری مسئولان ادارات شهرستان آبیک برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان تأکید کرد.

همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های هفته ناجا در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آرامش موجود در سطح کشور را مدیون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی هستیم که برای خدمت به مردم گرما و سرما نمی‌شناسند.

وی افزود: گرچه امروز جنگ نظامی در کشور وجود ندارد ولی نیروهای انتظامی در معرض خطرات تروریست‌ها، اشرار و افراد سودجوی مواد مخدر قرار دارند و شاهد جانفشانی و شهادت این عزیزان در نقاط مختلف و مرزهای کشور هستیم.

این مسئول ادامه داد: به فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) دو نعمت است که شکر آن را نمی‌توان به جا آورد یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت است.

معاون فرماندار آبیک با اشاره به شرارت‌ها و ناامنی‌های موجود در منطقه خاورمیانه مانند عراق، سوریه و افغانستان تصریح کرد: به برکت خون پاک شهدای دفاع مقدس و نیروهای انتظامی و نظامی امنیت خاصی در کشور حاکم است که باید قدردان زحمات آنان باشیم.

بغدادی بر همکاری مسئولان ادارات شهرستان آبیک برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی تأکید و بیان کرد: نیروهای انتظامی همیشه آماده‌باش بوده و در ایجاد امنیت، آرامش و آسایش مردم تلاش بی‌وقفه می‌کنند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/77006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول