اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

توجه به توسعه ورزش بهترین راهکار مقابله با معضلات اجتماعی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم توجه به توسعه ورزش را بهترین راهکار مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی عنوان کرد.

توجه به توسعه ورزش بهترین راهکار مقابله با معضلات اجتماعی است

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به در پیش بودن هفته تربیت بدنی و ورزش تصریح کرد: همه ساله روز بیست و ششم مهر ماه به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده و گرامی داشته می‌شود.

وی ادامه داد: البته برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت این روز در قالب هفته تربیت بدنی و ورزش از بیست و ششم مهر ماه تا دوم آبان ماه هر سال در قالب همگانی، قهرمانی، فرهنگی و جوانان در نقاط مختلف قم برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ورزش امروزه جزو ضروریات و نیازهای اساسی زندگی افراد جامعه به شمار می‌رود، عنوان داشت: به همین خاطر در کنار توجه به قهرمانان ورزش استان قم، همواره تأکید ما بر لزوم توسعه ورزش‌های همگانی بوده و خواهد بود.

وی ابراز داشت: یکی از بهترین راهکارهای کاهش معضلات اجتماعی توجه به امر مهم ورزش است که در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حد مقدورات خود حمایت از ورزشکاران و ورزش‌دوستان در نقاط مختلف قم را انجام می‌دهد.

جهان‌بینی تاکید کرد: قم در حوزه ورزش قهرمانی دارای ظرفیت‌های بسیار بالا و جوانان مستعد و توانمندی است که در سال‌های اخیر نه تنها برای استان قم بلکه برای کشورمان در عرصه رقابت‌های مهم برون مرزی کسب افتخار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران قمی در سال‌های اخیر در رشته‌های کشتی، کاراته، تکواندو، ووشو، جودو، دو و میدانی، نابینایان و کم بینایان، ناشنوایان، فوتسال و چندین رشته ورزشی در بخش‌های تیمی و انفرادی موفقیت‌های متعددی را به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: ما در حال حاضر بیش از 50 تیم در قالب دسته‌های برتر، اول، دوم و سوم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور داریم و این اتفاق مهم برای قم که چندان گستردگی زیادی ندارد، دستاورد بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: کارهای بسیار خوبی که با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه توسط هیئت‌های ورزشی فعال استان قم صورت گرفته، موجب شده است تا قم به خوبی در ورزش قهرمانی رشد و پیشرفت داشته و ورزشکاران قمی عضو تیم‌های ملی باشند.

جهان‌بینی ابراز کرد: همچنین در حوزه ورزش همگانی گام‌های خوبی برداشته‌ایم و امروز شاهد هستیم که اکثریت مردم قم در فعالیت‌های ورزش همگانی مشارکت دارند، ضمن اینکه با برگزاری نخستین کنگره ارتقای فرهنگ دینی در ورزش، قم پیشگام توسعه فرهنگ در ورزش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: قم در بخش عمرانی ورزش نیز رشد خوبی داشته است و با توزیع عادلانه ساخت و ساز اماکن و فضاهای ورزشی در نقاط مختلف قم می‌بینیم که تقریبا تمام مردم قم به فضاهای ورزشی دسترسی دارند و حتی بسیاری از روستاها دارای فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: ما در نشست‌هایی که در طول سال با عناوین و به بهانه‌های مختلف برگزار می‌شود به بررسی دقیق وضع ورزش استان، رفع نقایص و کمبودها و تقویت نقاط قوت می‌پردازیم تا بتوانیم رسالت خود را در مقابل جوانان ارزنده قمی به نحو مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول