اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال گذشته تا‌کنون صورت گرفت

پلمپ 284 واحد صنفی خراسان جنوبی

جانشبن فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: از هفته ناجا سال گذشته تاکنون 284 پلمپ صورت گرفته است که 128 مورد در شهرستان‌ها و 412 مورد در بیرجند بوده است.

پلمپ 284 واحد صنفی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا معینی‌مقدم ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف شهرستان بیرجند اظهار داشت: قشر عظیمی از جامعه ما را اصناف تشکیل می‌دهند که همواره یاریگر و همراه پلیس هستند.

برقراری امنیت زیربنای رشد اقتصادی هر جامعه

وی با اشاره به لزوم برقراری امنیت جامعه یادآور شد: زیربنای رشد اقتصادی هر جامعه برقراری امنیت در آن است.

جانشبن فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود:  اگر اصناف و بازاریان با نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف همکاری نکنند به طور قطع نیروی انتظامی نمی‌تواند در ارتباط با ممانعت از اجرای طرح‌های دشمن موفق عمل کند.

برگزاری 78 جلسه تعاونی

معینی‌مقدم تصریح کرد: از هفته ناجا سال گذشته تاکنون 78 جلسه تعاونی بین اصناف و نیروی انتظامی استان برگزار شد که 41 جلسه در مرکز استان و 37 جلسه در شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت 66 طرح مشترک با اصناف در استان بوده است، افزود: 54 طرح مشترک در شهرستان‌ها و 12 طرح در بیرجند ارائه شده است.

انجام سه هزار صلاحیت امنیت صنایع صنفی در استان

جانشبن فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: از سال گذشته تاکنون 348 درخواست پلمپ در استان صورت گرفته است که 148 مورد در شهرستان‌ها و 491 مورد در بیرجند بوده است.

معینی‌مقدم ادامه داد: 284 پلمپ از این تعداد انجام شده است که 128 مورد در شهرستان‌ها و 412 مورد در بیرجند انجام شده است.

وی با بیان این‌که سه هزار و 620 مورد صلاحیت امنیت صنایع صنفی در این مدت انجام شده است، گفت: از این تعداد یک‌هزار و 326 صلاحیت در شهرستان‌ها و دو هزار و 294 مورد در مرکز استان بوده و 48 مورد رد صلاحیت صورت گرفته است.

برگزاری 48 کمیسیون تجدیدنظر

جانشبن فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تعداد کمیسون‌های تجدید نظر برگزار شده در استان را 48 کمیسیون عنوان کرد و افزود: از این تعداد 12 کمیسیون در بیرجند و 36 کمیسیون در شهرستان بوده است.

معینی‌مقدم در ارتباط با کلاس‌های آموزشی برای اصناف و بازاریان، خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون 64 ساعت آموزشی برای اصناف و بازاریان برگزار شده است.

وی ضمن تشکر از اعضای اتحادیه‌ها، رعایت ضوابط انتظامی، پایش تصویری و تصویرسازی واحدهای صنفی، عدم به کار‌گیری اتباع خارجی، عدم استفاده از تصاویر و مانکن‌های غیراخلاقی و رعایت حجاب و عفاف را از آنها خواستار شد.

در پایان این همایش از جمعی از فعالان حوزه انتظامی، قضایی و اصناف با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/69017/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول