اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار:

کودکان دیار آیت‌الله بهاری در شادی جشنواره تئاتر سهیم می‌شوند

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: برگزاری برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سطح شهرستان‌ها، نشاط و شادی را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می‌آورد.

کودکان دیار آیت‌الله بهاری در شادی جشنواره تئاتر سهیم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فتح‌الله ضابطی‌احمد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان، شهرستان بهار نیز شرایط شادی و نشاط را برای نسل آینده‌ساز خود فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح دنیای کودک و نوجوان در راستای اهداف جشنواره شور و نشاط را برای فرزندان دیار آیت‌الله بهاری به ارمغان خواهد آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار افزود: برگزاری برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تنها مختص شهر بهار نخواهد بود، بلکه این برنامه‌ها در شهرهای لالجین، صالح‌آباد و مهاجران نیز به اجرا در خواهد آمد تا دنیای فرزندان این مناطق را نیز با شادی و نشاط همراه سازد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از 24 تا 30 مهرماه به طول خواهد انجامید، عنوان داشت: در این پنج روز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با اجرای برنامه‌هایی همچون جنگ شادی، برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری جشن بادبادک‌ها و اجرای تئاتر صحنه‌ای در سطح شهرستان سعی در فراهم آوردن ساعاتی خوش و مفرح برای کودکان و نوجوانان دارد.

ضابطی اظهار داشت: تئاتر صحنه‌‌ای و خیابانی بعد از ظهرها، جشن بادبادک‌ها در کانون‌های پرورش فکری و سطح مدارس، نقاشی خیابانی در پارک لاله و جنگ شادی نیز در مجتمع آیت‌الله بهاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌ای مطلوب و در خور فرزندان شهرستان بهار بدون هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و متولیان فرهنگ و هنر میسر نخواهد بود، گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های هنری با هنرمندان شهرستانی صورت گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار افزود: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های متولی این عرصه نظیر آموزش و پرورش، کانون‌های پرورشی فکری، شهرداری‌ها و نیروی انتظامی نیز برای برگزاری بهتر این برنامه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/89028/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول