اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره تئاتر کرمان:

10 نمایش در جشنواره تئاتر کرمان اجرا می‌شود

دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان گفت: 10 نمایش از هنرمندان کرمان، رفسنجان، سیرجان، راور و بافت در جشنواره تئاتر کرمان اجرا می‌شود.

10 نمایش در جشنواره تئاتر کرمان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود سلطانی‌زاده صبح امروز در حاشیه گشایش بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره تئاتر استان کرمان از 17 مهر ماه تا 19 مهر ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان 10 نمایش در معرض داوری قرار می‌گیرد و چهار داور به بررسی این آثار می‌پردازند.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان ابراز داشت: 32 اثر به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان ارسال شد که دست‌اندرکاران شش اثر به علت عدم آمادگی انصراف دادند و در نهایت 10 اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

سلطانی‌زاده با بیان اینکه دو نمایش از مجموع 10 نمایش راه‌یافته به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان به جشنواره منطقه‌ای راه می‌یابد، افزود: 20 نفر در بخش‌های مختلف از جمله بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه، گریم، نویسندگی و موسیقی به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی گفت: چهار نمایش از شهرستان کرمان، دو نمایش از رفسنجان، دو نمایش از سیرجان، یک نمایش از راور و یک نمایش از بافت به مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان راه یافته است.

این هنرمند از حضور هادی مرزبان و صمد چینی‌فروشان هنرمند برجسته عرصه تئاتر در ایران در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: نشست‌های نقد و بررسی نمایش‌های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره با حضور اساتید مرکز و کانون منتقدان تئاتر استان کرمان برگزار می‌شود.

سلطانی‌زاده از ثبت 32 گروه تئاتر در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: کرمان نخستین استان بعد از تهران است که کانون منتقدان تئاتر را راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام/80019/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول